第二輪?

農行AH招股一完成,無論中港尾市都出現左反彈,有無咁巧合?

可能真係誇大左今次農行既影響,有內地網民調查,話真金白銀肯去認購既、四成都無,反而估破發既,都有三成七。

不過真正觸動股民既心、應該係溫家寶周末喺長沙,主持召開既三省經濟形勢座談會。

呢個座談會上,溫總提出左一個好吊詭既懸念,就係經濟復蘇既「曲折性」、超左預期,令宏觀調控面臨兩難問題增多。

而呢條「又直又彎」既曲折道路,就成為左內地引發二次刺激出台既最大猜想原因。

有留意中央近日動向既分析員就話,今次係溫家寶九日內、第四度召開經濟形勢分析座談會,而事有巧合既係、今個星期六開始,內地會公布第二季度宏觀數據,咁係咪意味著,下半年經濟走勢,難有定論?

係咪需要二次刺激措施出台?力度又係咪同第一次一樣?

未使等數據出台,其實唔少指標都已經指向經濟有下滑既風險,PMI已經人所共知,另一個先行指標,就係內地發電量,環比出現回落,加埋由富士康引發既工資加薪潮,呢啲都對宏觀經濟帶嚟不明朗。

有參與溫總會議既人士都明言,中央需要對上半年經濟發展形勢、做一個整體性評估。

不過唔使數據出台,大行都急不及待,搶先調低GDP,先有高盛,今日到大摩,佢地將第二季經濟預測、由上一季既百分之十一點九,放緩至只有百分之十點八,即係第一季已經見頂。

唔怪得最近愈來愈多人覺得、大戶唱淡中國市場動機太明顯,以A股累計調整左28%,到底應是買上定買下? 各位應心中有數。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將