機關算盡

嬴得集資額第一嘅美譽,不過,農行同時成為最不受散戶歡迎嘅內銀股。

農行A股散戶10倍認購,凍結3千億,雖云比起市場最初預期一萬億相差很遠,但A股中簽率亦有近一成。

H股散戶反應更差,得五倍超額,只係凍結2百幾億資金,衰啲講句,差過唔少二、三線新股。可以肯定是人人有分,「種瓜得瓜」!

內銀股中,認購最少嘅建行、都過千億。農行凍結資金,比工行破紀錄嘅4千億,大幅拋離。

要嬴盡八行,唯有靠提高定價,令集資額冠絕同行。

消息指農行A股上限2.68元定價,H股3個2,比中間價略高。

計埋1成半超額配售權,集資額達到1722億。啱啱好,超越工行。

為左保證上市成功,農行由最初同投資銀行拗,要定高啲價,變為採取"薄利多銷"定價策略。

回顧整個上市過程,農行可以說是機關算盡,由找來傳媒分析員唱好前景、之後找來戰略投資者減少集資壓力,到關鍵定價「七上七落」,來招唱低開高,截飛前又調高所謂指導價格範圍,總之務求為自己做勢,目標是吸引散戶之餘,又可以超前工行成為一哥!

不過任你機關算盡太聰明,投資者最後看重的、仍是盈利前景,那管你吹得天花亂墜,不賣帳就是不賣帳!

既然招股已定,下一步係咪破發就成為焦點,有內地網民調查,超過四成人預計,首日A股就會破。

分析話,H股定價股價對帳面值1.6倍樓上,講唔上非常吸引,要靠的是超額配售權機制護價。

看著吧!

留言

小溫說…
wsj今日有一篇關於農行的報導,都幾有趣,推薦一看

http://cn.wsj.com/gb/20100707/bch101510.asp
小溫說…
補充一點,因為前一兩天的新聞中,見到有一位伯伯說中國以農立國,所以認購農行。當我看到wsj的文章時,就想起那位伯伯...唉

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將