真英雄

恩尼斯達喺加時尾段入波,西班牙首次打入決賽,兼首次冠軍。

世界杯曲終人散,沈大師都話,唔慣。

作為金魚江中人,又未嘗唔係好消息,過去幾屆為例,世杯一完,市況即升!

但勝出世界杯係咪就係反映國力張顯? 由西班牙股市反應睇嚟唔係,因為贏到世杯唔等於過到壓力測試!

要真正數大賽出英雄,八爪魚保羅,成為今次大賽另類英雄。八場全中,冠軍,亦估中埋。呢隻英國出生嘅八爪魚,更被每日電訊報形容為,係一零年世界杯英國唯一英雄,無他!英格蘭實在太差!

八爪魚發功,政要亦同佢玩埋一分,西班牙首相話,要保護佢。

講真,今次世界杯前,由歐洲人發起靠隻八爪魚問前程,估未來。係咪又反映,西方社會現今空虛,同無方向!

不得不佩服係南非,事前一致被睇淡,國家隊首輪出局,但西方各大傳媒都大讚南非世界杯成功!

南非二千年敗於德國,零四年再接再勵成功獲主辦權,正如當年參與其中嘅前南非總統喺彭博撰文表明,世界杯係帶領南非走向國際,引領國際認識非洲重要一步,所以只許成功!

南非故事說明,有目標,有合理期望,加埋努力,係英雄誕生先決條件。

當然,初獲好評,一個賽事,解決唔到佢地百分之二十五高失業問題。

作為非洲龍頭,南非講到明,下一步係申辦奧運。而作為匯豐話事人,紀勤亦點名,話南非係繼中國後,另一具備增長潛力國家!

至於被選為最佳球員嘅烏拉圭科蘭,當年效力曼聯黯然離隊,更被指名不符實。

事隔十年,科蘭證明,跌底唔緊要,最緊要識起番身!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將