範式

看到昨天工業生產值,實在無法不令人震驚!

六月工業生產只係上升13.7%,撇除年初農曆年因素,呢個增長係舊年8月最低,很難不令人想到警號己響起。

要知,顯示內地製造業前景嘅採購經理指數,已經連跌兩個月,6月分跌幅更擴大。

波羅的海乾散貨指數更連跌35日,反映領先指標全數不樂觀。

海嘯後,被推為全球火車頭,兼未來希望。

花旗就話今次第二季經濟增長,好可能係最少今年內,最後一次有雙位數增長。

不過中央眼見勢色唔對,大戶更想借第二季數據差做淡,結果主動出手!

中德兩國記者會中,一條欽點問題,溫總話到明,經濟增長放緩,係主動調控結果。

即係話俾外界聽,唔係內部需求放緩,亦唔係後勁不繼,而係一切由我搞出嚟。

溫總說話一向不慍不火,但今次顯然有玄外之音,亦想證明一切在我掌控之內。

當然,阿爺可以歸咎係外界期望過高,但部分內部分析提到急速回落風險,未嘗無道理。

好簡單,第二季整體出口,其實較第一季高,但經濟增長反而比第一季低,正好反映,外部矛盾之外,內部亦唔係想象咁好。

另外要留意入口價格按年升近兩成,出口價格只係升2%咁大把,正顯示出口毛利受壓。

更大件事係工業生產,外圍補充存貨後,無以為繼,加埋富士康的「跳樓門」後,成本有變,世界角色一旦大轉移,好像李兆富說,可能係一個Paradigm Shift!

到時唔止中國經濟放慢,更可能係全球衰退一個大炸彈。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將