POS

仲記唔記得,高盛因為銷售次按產品,被美國證監會告嘅時候,一大堆email公諸於世?

當中有高盛中人笑客戶買呢類產品,相當蠢,仲用粗口Shitty,話呢種交易係垃圾添!

老實說,交易員平時工作壓力大,講嘢粗鄙一d都唔出奇,但電郵有粗口,一旦公開點都會破壞公司形象。

為免一錯再錯,高盛要求全球3萬幾員工,以後發電郵唔可以有粗俗字眼。

確保唔出事,高盛內部電腦裝埋過濾軟件,以後員工發電郵,一旦有租口,又或者唔正當字眼,一經軟件徵察到,好大機會即時被冊除,或者變成怪碼。

好似零三年美林分析員形容科技股時,用上POS呢類粗俗語言縮寫,又得唔得呢?

高盛話會確保所有內部電郵用字洽當。

喺分秒定輸贏嘅交易室入面,氣氛緊張,鬧人之餘,粗口亦隨時衝口而出。

為免員工禍從口出,摩根士丹利一早有指示,要求員工電郵要專業,要適當,仲要有禮貌。

花旗除左提醒員工,寫之前要諗清楚,寄出電郵前要睇清楚之外,仲告戒佢地要留意不當電郵語言帶嚟嘅後果,所有同事,亦要強逼參與十分鐘網上課程。

至於紐約交易員,原來亦經常出電郵,提醒佢地交易大堂內,不得講租口。

咁多限制,有大行話、為嘅係要員工專業的,有禮貌些,目的就只是唔好累到公司!

(POS= Piece of Shit)

留言

匿名說…
IT 小公司都知電郵係正式文件,講嘢要得體,金融大公司反而唔知,奇哉怪也。
匿名說…
昨天王浵世分享他在国内多年的宝贵经验,但胡孟清不停地插咀兼说了一大堆垃圾 (POS),累得王总时停时说,幸得王总有修养,还是笑对着孟小姐的话听了也罢.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)