黑名單

因為查詢地產建設商會既註冊背景,警方一句「要考慮啲咩,就係要而家我地要考慮既嘢」,成為左最新「潮語」。

而家政府終於都考慮完啦,其實講緊係足足三個月前既事,之後政府都承諾過向立法會、公開地產建設商會全體七百幾個會員嘅名單,但我地最後跟進,最終只係提供到執委會成員嘅資料。

兩個幾月前,梁國雄喺立法會房屋委員會會議,要求攞哂商會七百個會員嘅名單。

事隔個幾月,有咗回覆,但係上面只係有十九個名。

原來政府提供到嘅,只係地產建設商會執委會嘅名單。

本台嘅努力,同樣失敗。

三個月前、我地所知嘅、只係得中英文名同地址

報道播出後個幾星期、負責社團註冊嘅警察牌照課提供多四頁資料、係地產建設商會成立目的。

當中包括推廣地產商利益、代表業界同政府談判等。

但幹事名單,始終無俾到。

我地以公開資料守則再攞。

警方回覆話涉及私隱,建議直接向商會攞。

但原來喺社團註冊申請表中列明,幹事嘅個人資料一經要求可以公開,無須當事人同意。

我地以呢個理由、13/7再要求公開幹事名單。

到上個月廿二號,終於攞到...

只有四個人既名,
會長係何鴻燊、主席係簡基富.......

政府一再話,佢地其實係有「地產建設商會」既全體名單,亦問過商會、可唔可以轉交立法會,但商會「唔同意」、所以政府冇權向第三者披露!

作為行業自我監管代表,地產建設商會係有分執行監管會員賣樓有無違規,但公眾居然完全無辦法掌握內部情況,又點樣叫我地安心呢種自我監管模式?

政府就一再強調唔排除立法監管,希望唔係得過「講」字!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)