八十大壽

先要祝福肥仔生日快樂!

原來佢同股神巴菲特竟是同月同日生!!

當然,人家是八十大壽,即是說肥仔仲有五十年可以迎頭趕上!

說回巴菲特,原來他的生日願望,係工作到一百歲。(!!!)

股神大壽,唔少傳媒大標題祝賀。CNN仲比高帽,話巴菲特係全球最偉大嘅投資者。

踴躍嘅網上留言,證明呢位股神深受愛戴。

鐘意飲櫻桃可樂、食漢堡飽嘅巴菲特話,自己身體好健康,亦好鍾意分工作,所以無諗過退休喎!

不過股神自己都知人終究是有限期的,佢期望老友蓋茨,一旦發現佢頭腦無咁靈活、就會提點佢,係時候退休啦!

至於近日美國傳媒熱烈談論嘅接任人安排,就暫時無咩新消息,不過大家可以留意下個月底,巴菲特,同蓋茨到訪中國,到時誰人會伴隨左右。

巴菲特此行亦會呼籲內地富豪,加入佢地捐出一半身家嘅計劃。

內地傳媒揣測,同巴菲特老友嘅比亞迪王傳福、成功投過巴菲特午餐嘅趙丹陽、步步高嘅段永平,仲有福布斯富豪、好似係蘇寧集團張近東,娃哈哈宗慶后,都會係巴菲特游說對象。

點都要比下面掛!

但內地傳媒已經大潑冷水,話真正參與股神慈善大計肯捐錢嘅中國豪富唔會多,甚至係零!

點解? 一來文化唔同,二來,中國人對錢睇得緊啲,寧願自己雙腳一伸、由後人打生打死演繹爭產案?

或者益個風水師都係一個選擇啩!!!?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)