打擊炒家? 先死用家!

政府又再出手,推出多項措施,由供應、炒樓成本同收緊按揭三方面、矛頭直指炒家同投資者。

針對新盤炒賣有兩招,禁止一手樓「摸貨」成交。

撻訂嘅話,要沒收訂金增加到一成,增加投機者嘅炒樓成本。

金管局亦同時推出三招收緊按揭。包括即日起,千二萬以上物業、以及所有非自住物業,按揭成數上限劃一改為六成。按揭證券公司同時降低二按上限到九成。

大家需要留意、新措施影響之下,依家一層五百萬樓,七成按揭,原先買家入息只需要三萬,依家要有四萬三人工至供得起。

財爺形容,而家支持樓市上升因素,係息口異常低、兼夾大量資金流入。

所以,有需要盡快防止資產泡沬形成。

政府針對樓花炒賣,禁止摸貨轉手。但重點係,點解有炒風?

財爺自己都講 :供應偏少嘛,只要對症下藥、平衡到供求,樓市自然炒唔起!

最怕係、新措施反而迫使啲炒家轉炒、無受限制嘅中下價樓,咁就好心做壞事!

政府話,供樓佔入息比率已經升至平均百分之41.5水平,跟據金管局壓力測試,息口一旦升,負擔會大幅提高兩成四,實在不可少觀這個負擔。

說到底,黑色星期五,政府決定一鋪將所有籌碼放上檯,為咩?

有陰謀論提出,為,就係為淡化副局長,同政治助理凍薪,而唔係減薪嘅決定。

當然這點可能言過其實,論時機,樓市近日的確有趁伯南克「雙U」論而蠢蠢欲動!

加上下周又要賣地、而家唔先壓一壓、到時點收科?

講措施目的之一,打擊炒風。樓價急升、加上近年新盤多數以低首期、同長成交期吸客,令入伙前嘅摸貨特別活躍。有新盤甚至已經出現摸上摸上摸!

雖然政府禁止入伙前摸貨、但有資深投資者、同發展商都話成效有限,佢地一手無得炒,咪轉去炒無限制既二手市場,橫豎手頭大把資金,只怕無水位、根本不怕你收緊按揭!

另外一招更令人費解:由按揭證券公司出手,修訂按揭保險計劃,買樓上會借盡只有九成,唔係之前嘅九成半。

這點又有商榷,借超過七成,本身已經要額外買保險。

況且,二按目的係幫人置業,新措施係咪背道而馳?!

今次措施、唔單止影響炒家,就連用家、或者係無能力上車既人都影響埋,係咪同最近諮詢協助置業人士買樓既用意又相違背?

醒目嘅炒家話無影響,加埋政府停借九成半按揭,結果炒家轉戰中下價樓,令到啲岩岩夠錢借盡上會嘅市民,好夢成空。

自以為打擊炒家,可能正係打擊用家。

簡單講,政府今日發出兩個簡單訊號。樓價會繼續升,佢地手頭只可以加推三幅土地,但只可以起到五百幾個單位咁大把!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)