智商

黃光裕智商高啲定陳曉高啲?

可以肯定的是,即使智商高、都唔一定代表人格好!

連日來,國美股東之間爭拗,都成為內地傳媒焦點報道,注目度肯定高於本港。

可能是黃光裕在內地風頭太高有關?

國美董事會雖然萬分不情願,但最終都同意因應黃光裕要求,喺下個月召開股東特別大會,到時會就住罷免主席陳曉職務,同取消增發兩成新股授權投票。

面對九月二十八日呢個死線,雙方都不敢怠慢。

黃光裕陣營,評擊國美啱啱公布既上半年業績,指同主要競爭對手相比、以零八年同今年既市場份額比較,國美比對手領先既分額,由16個百分點,收窄至兩個百分點,指責陳曉令國美喪失領先優勢。

黃光裕要求、喺下個月既股東會上,提名自己個妹「黃燕虹」同加入董事會出任主席。

而陳曉就打人情牌,喺接受彭博同華爾街日報訪問時話,對於呢位曾經係佢老板、導師、心中既一位朋友﹐而家竟然意圖迫自己下台﹐令佢感到意外。

陳曉話,佢無法按照黃光裕既想法來營運國美。

而家雙方勝負係掌握喺嚟緊一個月股權變化,以目前形勢看,即使貝恩資本行使認股權令持股量倍增,但只可以令黃光裕持股量攤薄至三成,估計好大機會會增發新股。

金融時報提出,黃光裕提出既一既指控當然係毫無理據,特別係話陳曉引入貝恩就係投靠美國、更加係令人可笑,因為正正係六年前黃光裕、將國美介紹比全球既機構投資者認識。

不過國美舊年六月復牌以嚟、市盈率都只係能夠維持喺17、18倍,相反主要競爭對手蘇寧,
市盈率就由12倍一直炒到上24倍,投資者有不滿都係可以理解。

華爾街日報估計兩邊陣營支持率都好接近,對股東嚟講無疑面對兩難,如果唔想公司股權攤薄,就只有支持黃光裕,但由理性出發,投資者應該係投票支持陳曉。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)