願者上鉤

地價一浪高過一浪,三日前,九龍塘義德道一號先打破地王紀錄,話咁快,隔離嘅三號同五號,亦都勾埋出嚟!

勾地價十億零五千萬,勾地價每呎要萬一蚊,比起一號嘅勾地價高出三成六。

地王一號賣到萬六蚊一呎,而家相等於七折勾地,發展商又快手,政府又手鬆咗!

咁快趣,因為地皮合併發展先至有協同效應,勾埋出嚟係遲早嘅事。仲有更重要,係趕喺政府出年三月收緊發水限制之前,要盡快入則審批。

似乎經歷過金融海嘯一役,令糖王更感受到,磚頭價更高。

糖王缺地,好地難求,周一先以過萬六蚊呎,勇奪九龍第一地,嘉里講到明,會再勾埋隔離果幅,依家明顯行動證明,佢地係言出必行。

如果萬六蚊市價,今次勾地價計,豈非七折勾地、政府手鬆?

撇開價錢,嘉里得三,五,先可以得江山。為免夜長夢多,倒不如盡快再下一城,最少可以盡快規劃,入則。

有人話,糖王勇,萬一蚊破記錄勾地價,俾人睇到你志在必得,股市夾完好友,夾淡友情況,可能會出現在賣地場。

糖王勢必被夾,聰明嘅佢,又點會唔知。就算最後成交價破二萬,拉勻計,咪又係二萬樓下?

況且嘉里有「小新地」之稱,經佢地手筆,二線變一線,一線變超班,荃灣賣樓都過八千蚊呎,可見一班。

再者,呎價睇到驚人,但實際銀碼三數十億,對嘉里,小兒科是也。行內人亦都認為,對糖王嚟講BETA極低。

但往後回報就完全相反!

商場如戰場,商界亦善於攻其不備,調番轉,陰暗論一派話,塊地未必係嘉里勾。

原因係既然通行都知糖王志在必得,精明嘅行家,基於唔同願望,咪索性幫你勾塊地出嚟!?

似乎願意以過萬蚊呎勾,可能焗糖王買貴地,送個大禮俾對方。

另一個可能係,既然嘉里講到塊地咁正,咪嚟個先勾地,後講數,你六我四,叫糖王受埋我玩?

遊戲真相的當好玩!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將