獅子傳奇


估唔到兩個匯控前主席,居然揀同一日發功!

龐約翰在不事先知會情況下,居然盡沽中移動股分,表面的確可以平息股東不滿,但減持做法無商無量,據聞外界反應就唔多理想,包銷商手上有唔少貨都難以沽出,試問下次點沽Verizon?

至於三星期前獲邀請、星期一葛霖終於應承加入卡梅倫政府,原來佢無人工、一個仙都唔收!

相比做左十八個月嘅戴維思,華爾街日報大潑冷水,話睇唔到呢位備受敬重嘅匯豐大班有得發揮。

原定最少留任到出年第一季,葛霖話,匯豐成績令佢放心離任。

但實情係、葛霖要離任既消息,雖然早已傳出大半年,但英美多分大報都講,葛霖走,打亂匯豐接班部署。

可能同過去匯控主席一職、都係由內部升遷有關,但今次居然出現一個主席既真空期,真係違反晒獅子銀行過去百年既傳統。

令我困撓既係、其實呢個「貿易及投資國務大臣」,一方面既無實權、更係「無薪」,葛霖咁都肯做,正正係佢反映「求去」之心相當堅決!

而家葛霖提早離開,令集團面對歷嚟最困難嘅高層接班部署,而內部目前多個方案都有局限。

似乎股價都開始反映呢個不明朗因累,匯控下晝股價一度急挫,曾經跌穿過七十八蚊。

紀勤野心勃勃,相信係人都睇得出,君不見他在聲明中說:「匯豐運作照舊公司繼續由我佢管理!」

雖然長情擁躉東尼都話,由內部提升繼任人,包括紀勤由接捧,佢會較安心。

但紀勤逼宮的做法,早已昭然若揭,令內部傳來不少不滿聲音。

素來有良好內部接班安排,匯豐依家向臘頭公司求救。

本來前高盛高層、現任非去執行董事約翰桑頓,憑經驗,同網絡,一度係主席大熱人選。

但近期情況有變,佢長駐內地,同美資背景,英國監管當局可能有保留。

英國金融時報更話,匯豐個別高層認定,由佢做主席,係最惡劣結局。

原來係擔心佢高盛背景,擔心同匯豐文化有衝突。

匯豐希望沿用舊制,有全職主席,一日間紀勤呼聲最高,成為大熱!

出身匯豐、同管理能力令佢得分,但領導,同人脈網絡未必係強項!

而且由歐智華升做行政總裁,經驗未夠係缺點。

至於霍嘉治年紀較大,都令匯豐整個接班布局增添困難。

想來想去,都係一個浦偉士真正令人欽佩,據聞退下來就真正享受人生,既不對後輩指指點點,而完成主席呢個人生高峰、亦無興趣再沾手其他業務,令佢成為真正獅子傳奇!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將