沙皇末路

日前先話奧巴馬好大機會會撤換現任經濟班子,估唔到事隔一晚,就有一個證實離隊!

國家經濟委員會主任「薩默斯」,呢位被稱為「經濟沙皇」既經濟學者,彭博一開始報道就已經話佢難相處,唔少傳聞都話佢其他官員有衝突。

薩默斯身邊既人就話,其實佢當初出任呢個職位、都只係應承做一年,只不過係因為金融海嘯先多做一年時間。

但奇在一個星期前、薩默斯先帶隊到訪內地,仲見過總理溫家寶,唔通真係Say Goodbye咩!?? 肯定係事出突然。

睇番白宮呢個四人經濟團隊、其中三個都已經先後離任,而家得番一個財長蓋特納,佢喺中期選舉前、都不斷受到共和黨評擊、叫奧巴馬將佢「炒魷」!

當日形容嘅夢幻組合,7800億救市方案,改革金融業、拯救兩大車廠,通通出自佢地手筆。

但先有「奧斯澤格」、再有「羅默」依家連「薩默斯」都離隊,金融海嘯兩周年,夢幻組合宣告瓦解。

白宮話,今個月初到北京訪問會見過溫家寶嘅「薩默斯」,一早計劃好喺今年底「離職」,重返哈佛大學教書。

薩默斯向紐約時報表示,佢一定要喺出年一月,返去哈佛大學任教,否則教授席位會保唔住。

薩默斯一直認為自己懷才不遇,因為佢原本諗住,總統「奧巴馬」會委任佢做財長,點知只係做國家經濟委員會主任,轉移目標至聯儲局主席一職佢決定等一年,點知再度好夢成空。

面對美國經濟無起色,失業率高踞不下,奧巴馬要喺中期選舉前,重整經濟團隊,挽回公眾對華府嘅信心。

雖已人面全非,但美國多分報章都話,薩默斯離職,反而令財長蓋特納地位更穩固。

依家奧巴馬諗緊搵有實戰經驗商界,接替「薩默斯」,呼聲較高嘅係前Xerox集團行政總裁「馬爾卡希」。

至於薩默斯,兩年嚟佢唔單止得罪沃爾克,連入室弟子蓋特納都同佢不和。接近佢嘅人話,離開白宮係解脫,話說佢近兩年嚟,壓力大,訓唔到,終日靠飲可樂減壓。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)