Let Go!

匯豐控股主席人選仍然未有定案,一向同滙控董事會相熟既英國金融時報就爆料,話行政總裁紀勤威脅,如果做唔到主席,佢會辭職。

報道仲話佢喺上個星期董事會上、大發雷霆,話無得做主席就擘炮。

56歲嘅紀勤年初獲八十萬英鎊特別津貼、常駐香港,錢多左之外,權力更加大。

但原來紀勤最終目標,就係以匯豐控股主席身分,長駐香港。

英國金融時報引述兩名知情人士話紀勤威脅,如果唔俾佢做主席,佢會辭職!

報道稱紀勤可能知道,升職無望,上星期喺匯豐高層會議上作出極大反應,更話董事會唔俾佢做主席,令佢好唔開心。

匯豐管理層消息指,真正係紀勤唔想匯豐委任另一名主席凌架於佢,更令佢不滿係由外人約翰桑頓主席。

如果紀勤真係辭職,歐智華,甚至霍嘉治可能接替行政總裁!

但熟識紀勤嘅人話,紀勤出名係「脾氣」差,但相信佢最終唔會走。

細看金融時報,指匯豐從來無認真考慮外聘主席,更話高級獨立董事駱耀文唔係真命天子,似乎報道來源是沖著紀勤而來!

不過有英國報章亦引述接近紀勤既消息話,佢無威脅過要辭職,因為呢個唔係佢「Style」,但就強烈認為匯控應該保留執行主席職位,而佢肯定係最適合人選!

似乎呢個搵主席既遊戲,真係搞到獅子錢莊大亂陣腳、可能好似路透「Breakingviews」所講,如果紀勤真係要走,就應該「送佢一程」,橫豎股東都唔覺得佢係一個稱職既CEO!

實情係、如果升做主席,紀勤有咩得益呢?

薪酬上,紀勤底薪一千三百幾萬港紙,加埋花紅,已經超過六千萬。相反做主席嘅葛霖,近幾年都無花紅,薪酬福利上,差唔多係執行董事中最少。

職權上,匯豐重新調整後,行政總裁有實權,負責營運同策略。相反,主席運作已經係非執行功能,主要係就監管問題發表意見。

所以除非匯豐再重定主席職位,同薪酬,否則由行政總裁升做主席,其實有名無實,無咩著數。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)