陪葬

聯儲局可能再印銀紙,美金進入新一輪跌勢,觸發多國貨幣升至高位。

澳元升穿九十九美仙,創新高。

歐元兌美元觸及八個月高位。日圓兌美元再次升至十五年高位。新西蘭元亦上到一年高位。

新興市場貨幣亦升到唔信,印度盧比升至廿五個月高位,俄羅斯貨幣亦上到五個月高位。

貨幣戰升溫,蓋特納亦開始露出狼面孔。

首次直接點名提到中國,話人民幣唔加快升值,可能係中國擔心其他周邊國家唔肯將貨幣升值,但美國喺匯率嘅議題上,並唔缺乏盟友,可以協助游說。

蓋特納更高調呼籲各國一齊對中國施壓,建立多國機制解決人民幣匯率問題。

意圖明顯不過,美國明白單要人民幣升值根本不可行,唯有試圖建立一個亞洲國家貨幣升值協調機制,等中國明白升值並不「寂寞」!

蓋特納有說出口的、就包括令馬來西亞同越南,無說出來的就是日本,佢希望等呢啲國家一齊將本國貨幣升值,從而令中國放心出口競爭唔受影響!

簡單講,就是要人「陪葬」!

佢更以利誘盟友,提出增加新興國家喺基金組織嘅投票權,換取新興市場「投桃報李」,增加貨幣匯率嘅彈性。

其實陪葬又何止新興市場? 喺聯滙制度下,我地張港紙亦都越嚟越唔見使。

單係過去一個月,兌澳元貶值百分之八,兌歐元幅度達到一成。

港紙被動底貶值,事實係資產價格泡沬,同通脹風險需要特別留意。

因為係掛勾,但香港內地入口又多,香港通脹會推高,資金投資推高資產價格,變成惡性循環!

升得快,跌得仲快惡果大家不是未嘗過,問題是、誰是最後接火捧的人?

留言

Unknown說…
美元下跌,可令香港的出口更有競爭力,也變相令香港人的薪金降低,吸引外資來港請人。
供樓和借錢的利息也低,減輕香港很多小業主和公司的付擔。
美國印錢把世界從金融海瀟中救回來,無可否認有附作用,但隨時你同我份工之所以保得住都係靠美國印錢打救,請不要一面倒只說聯匯有害無益,這實在有欠公允,不適合傳煤的中立立場。

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將