神之右手

華爾街日報七月一篇報道,令李錄成為巴菲特大熱接班人!

的確,巴菲特老拍檔芒格好想李錄到巴郡幫手,股神上個月到內地,兼參觀比亞迪,李錄亦有陪同左右。

幾個月嚟揣測,李錄,同巴菲特決定打破沉默,接受華爾街日報訪問時只係講左一句,就係決定左維持現狀!

而股神就話,李錄對幫自己打無咩興趣,佢知道李錄搵到錢,做緊要做嘅野,過著好嘅生活。

而幫巴郡打工,雖則人工唔錯,但要發達就難的! (吓!!!!!!)

大熱接班人退出,巴郡宣布委任對沖基金經理Todd Combs庫姆斯出任投資經理部署接班。

到底呢位Combs何許人也? 美國財經媒體對呢位爆冷接班人認識唔多,連相亦暫時未搵到!

睇番呢位Coms履歷,年輕,得39歲,但管理資產只有4億美金,難怪有分析話,完全唔理解巴郡點解搵佢!

庫姆斯之前做過分析員,朋友形容佢勤力,而佢強項係金融股,但同股神專注長倉唔同,庫姆斯亦鐘意透過沽空賺錢。

睇番佢管理基金呢幾年表現,舊年大升市,回報只有百分之六,數字睇,佢投資成績暫時只係一般,好難想像芒格同巴菲特會睇中佢。

不過巴菲特亦非沒有失手,比亞迪可能是近年「罕有」之作!

巴菲特呢個生招牌、上個月先親自為電能新車做勢,仲贊比亞迪嘅進步令佢高興。

但睇第三季業績,相信就好難令股東笑得出。

比亞迪第三季只係賺咗1134萬人民幣,比舊年同期賺十一億,大幅下跌九成九!

如果有看通告,那短五頁紙,只交代首9個月業績,對係咪作出撥備,比亞迪都只是在分析員會議作出暗示,這種欠缺透明度的手法,絕對是我們「去之而快」的公司名單!

瑞信就以Paper can’t cover Fire(紙包唔住火)去形容今次業績,正到無論!

其實比亞迪八月既時候已經主動調低左全年銷售目標兩成半,但九月新車銷售仍未見起色,下跌左兩成半,比起同期全國平均銷售增加19%、遜色得多。

抵沽!

留言

匿名說…
請問巴菲特投資比亞迪為什麼算是失手?

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)