食碗面

兩年前,多間投資銀行向佢招手,一一拒絕。

巴菲特選擇用五十億美金,以優先股形式獨撐高盛。

巴菲特支持高盛,當時連財長保爾森都喺自傳都贊布蘭克費恩深慶得人,令呢間大行免被海嘯吞沒。

根據當時協議,高盛有權出年十月前、以55億美元贖回優先股,不過大前題係要得到聯儲局批淮。

巴菲特嘗識布蘭克費恩、兼多次撐佢!

但對方依家嫌巴菲特優先股息高,兼唔抵。

目前手持超過千七億過剩資金嘅高盛,開始好認真諗緊贖回呢批高息股。

當然話高息,一啲都無錯,呢批優先股、高盛要每年向巴菲特派十厘股息率,相當於每日要俾130萬美金,又或者每秒俾十五蚊美金股神。

高盛內部認為,市場息口太低,大把「平錢」喺街任攞,無需要再捱高息!

就算贖回,亦唔代表巴菲特退出高盛,因為股神仲有一批認股證,在2013年十月前,可以兌換成4350萬股高盛。

而行使價只係115美金,較市價低兩成八。

高盛之所以要搶錢,原因是上一季盈利大幅倒退到只有19億美元,連帶公司都要呵住個荷包。

不過做人始終不應忘本,其實唔計當時入股水深火熱,就算今年高盛面對證監會訴訟,當時巴菲特都有撐布蘭克費恩,仲讚佢係無可取代的不二人選!

單計呢下,高盛比多啲利息股神,點計都抵番!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)