星洲反擊戰

新加坡落實收購澳洲交易所,提價83億美金。

新加坡交易所近年擴充步拓相當急,先喺今季推黑池,最近仲話要引入高頻交易,速度高達百萬分之90秒。

新加坡從來想做「阿頭」,但現實使然,地理缺憾,靠山更欠奉,令佢地從來做唔到阿一,就算今次吞埋澳洲交易所,仍然唔夠香港大Size!

搞金融,新加坡強項係外匯,但外匯交易,最大契機人民幣,輸俾香港。

股市,更一直輸,但星州不服輸,股市呢個江山,佢地一定力併到底!

的確,新加坡交易所,自從搵嚟前納斯達克領導接掌後,一於橋唔怕舊,先引入黑池交易,繼而將一批中資股ADR變相新加坡掛牌,早兩星期仲話研究廿四小時交易。

最新動作希望進佔大洋洲,併購澳洲交易所。從澳洲交易所近日股價睇,的確有異動,成交突然增至零八年三月嚟最多。

袋鼠交易所近年亦受場外交易競爭影響,而且內部現金愈嚟愈少,一早就放聲氣想尋求伙伴,當地分析員話,其實佢地最想合作,係香港!

新州加澳洲,協同效應有幾大未知,但假設真係合併,技術上計埋時差效應,新加坡可以早至上晝五,六點開市,同變相有一批澳洲重量級資源股掛牌。

當然,對一的國家嚟講,交易所就等同國家主權,澳洲亦有例,外資不得持有超過一成半交易所股權,除非有政府批准,咁批唔批,又係問題!

可以肯定,一旦合併,星交所最受惠可能係即時拉低市盈率,兼市值提高,但點比,仍然唔夠全球首席交易所港交所高!

但港交所實在是貴得有道理,新加坡股市今年以來,成交比九七年少了四成,相反香港就同步增加了四成,高盛對港交所睇法亦極牛,話今明兩年平均每日成交會過千億,仲話人民幣報價,會帶嚟額外百六至二百五十億每日成交。

但港交所經驗告之,大行睇好,正係借勢回吐之時!

留言

匿名說…
seriously no one would give a shxt about SGX. it's just nothing in the global market.

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將