神之右手起底編

作為巴菲特千億美元資產接班人,美國傳媒都努力搵呢位名不經傳基金經理既背景,由前上司、客戶、MBA課程主任都唔放過。

加入巴郡原來係要靠自薦。

早喺零七年已經寫信推介自己,但未獲回應。

巴菲特拍檔「芒格」話,巴郡每年都會收到數以百計既自薦信,佢喺最近再收到庫姆斯來信,引起會面興趣。

兩個人食過一餐晏後,芒格已經介紹比巴菲特,認定佢就係合適既接任人。

而巴菲特就話睇中庫姆斯、唔單止係有能力,更重要係佢凡事唔會大驚少怪,認定可以「百分百」適應巴郡文化。

庫姆斯要加入巴郡,原來好早就有部署。

二千年到大學再進修,佢當時就揀左修讀巴菲特最出名既價值投資法。

有教過佢既導師話,庫姆斯表現出凡事想贏同鍾意搵錢。

但唔少熟悉巴菲特既人、都對呢位接班人有保留,雖然零八年靠住沽空金融股包括房利美、令基金只係有輕微虧損,但當市況好轉既時候,佢反而頻頻失手,今年基金回報更係逆市下跌百分之四。

華爾街日報指,庫姆斯唔符合巴菲特長期持有嘅投資理念。

佢嘅基金近三年持有過80隻股票,多數都會好快沽出,只有一隻一直持有,零八年更沽出巴菲特愛股美國運通。

庫姆斯為人低調,據身邊人話,佢唔鍾意著西裝打TIE,辦公室除左一張家庭合照就係公司年報,據講星期日亦經常回辦公室睇年報或見客。

各大傳媒連一張相都搵唔到,唯一一張相係佢基金總部,庫姆斯已經表明,未來都會繼續留喺呢度,暫時唔會搬去巴郡總部奧馬哈。

起底還起底,到底巴菲特點解要揀此君?

李錄過去焦點都是放在中國及亞洲,雖然比亞迪一役表面風光,但第三季業績「爆呔」,已經說明運氣多於實力。

相反,Combs為人低調,雖然最近表現平平,但勝在08年可以控制風險,成功避開金融海嘯,同大市平均跌兩成比較,負5%回報已經相當理想。

可以想像股神是希望繼任人採取守勢,而不希望過分進取。

以巴郡今天1.5倍市帳率計,比起大市估值幾乎低了1/3,似乎「價值投資者」已經對巴郡前景、比左一個最確切的答案。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)