Two Face

今個星期,我地風雲人物都要「跟紅頂白」!

人家時代雜誌,千揀萬揀,最終都係搵呢個最年輕既富豪。

26歲嘅Zurkerberg 朱克伯格,創立左Facebook六年,用戶數量今年全球突破5億,評選團形容佢創造左全球第三大國,人口僅次於中國同印度!

而朱克伯格就由一個哈佛大學輟學生,搖身一變成為著住T-恤嘅國家元首。

而佢嘅身家暴漲,估計有最少69億美元,喺福布斯富豪榜排35位。

時代雜誌形容朱克伯格改變咗人與人溝通嘅模式,不止在網絡,現實中都係。

他完全更改了互聯網景象,Facebook是互聯網出現後,最重要的網絡發展。

對於呢位最年輕既富豪,其實我地都無需多講,反而想探討下,點解佢會贏另一個熱門、維基百科既阿桑奇?

《Facebook與哲學》作者、華爾街日報專欄作者Wittkower,亦都提出左質疑,認為同Facebook唔同,維基解密係象徵意義、係意味著公眾應擁有更多知情權同參與權﹐當局應減少對公眾欺騙。

換言之,阿桑奇既努力、係可以令更多人生活得以改善、甚至可能挽救生命!

不過都唔係所有人都認同阿桑奇既行為、經濟學人一連兩期,都以英雄定係黑客形容佢,結論係阿桑奇只係以一啲唔見得光既手段、取得國家機密,根本唔值得表揚!

其實時代雜誌都明白,今次既決定係會引起爭議,佢地既編輯都提出,Facebook 同WikiLeak跟本就係一個錢幣既兩面,代表左開放同埋透明度,阿桑奇針對既、係代表權力階層既政府同機構,要求佢地釋放權力,而朱克伯格就係令個人更自願分享信訊、係增加個人喺網絡世界既能力。

講到底兩人最大分歧係阿桑奇天生認定人性本惡,認為人同人之間充滿敵意;相反朱克伯格就係認同每一個人都係朋友。

所以呢個世界同時有呢兩個人存在、先可以改善到我地既未來。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)