大插插?

市場無新不利消息,中日救市雙雄又變相為歐洲包底,結果,你上我碰之下,港股呢個雀局連食兩鋪:兩支陽燭!

成交配合,期指高水過百點。難道上望二萬五?!

好友一定話得,大行亦會話無問題,特別係高盛,事關佢地係牛中之牛,標普五百年底都睇萬五,兼話最少美國股、債齊升!

但石老師今早在我們「開市埋位」節目中就話,事關升勢未確認,相信嚟緊仍然有一定下跌空間,要來鋪大插插!

石SIR理據係,既然香港咁多對沖基金,要賺錢,固然要玩波幅。

更甚係搞到升到你唔信,焗你高位追貨,佢地先可以高位派貨。市況係咪一帆風順,似乎要有保留!

有基金界就解釋,近日升市,其實無太多新錢,只不過係環顧區內多個市場,全部收緊政策,唯獨香港息低,兼自出自入,基本上令港股幾乎零政策風險。

唔買你,捨我其誰??!!

繼和黃之後,匯豐接力,令中環人再有憧憬,匯豐重返紅底,指日可待!

匯豐升,渣打跌,的確顯示,資金換馬炒落後。

匯豐升,係炒增加派息。愈近匯豐業績,會愈多大行出報告,你估,我又估之下,市況配合,再踼高的,又有多大難度?

觀乎美國摩通都擺明會增加派息,匯豐的確有增派息空間,但要加,其實唔多好多。監管因素,資本要求,最新傳出又要比歐洲救市基金徵稅,一切令大象受制!?

匯豐郁左,下一隻自然針對係中移動,再下一批,甚至連內銀都可以大炒特炒,市場一日有消息主導,咩股都可以爆上。

不過當大落後都追埋時,後繼何人? 石Sir口中的「大插插」,真的不遠乎?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)