誠哥說不出的秘密

FT 的Lex專欄說,世上有三大秘密:可口可樂的配方、英國女王的財富以及和記黃埔一年內賺多少錢。

作為一個大得難以分析的綜合企業、強如蔡東豪一樣說無一個分析員可以看得明白和黃的綜合帳目。

其實更難看的是、阿主席李超人的想法。

話過自己旗下投資首選係本港,「I love HK」! 但令人奇怪的是,今次誠哥難得大分拆,點知肥水流向別人田,仲要係對手新加坡!

華爾街日報更形容,係新加坡最大勝利。

本港多分傳媒社論亦鬧香港唔爭氣。

其中明報最到肉,話本港「坐」失商機,係坐喺度,白白錯失機會咁解!!!

由政府到監管機構,都係一味靠等運到,淨係等中央出政策,就好似縱壞左嘅二世祖,呢個批評嚴厲,但知情人士話,同事實相符!!

大拿拿四百幾億港紙集資,誠哥暗串,等你第時有我先嚟,據中環人話,其實誠哥係忍唔著加呢句落去!

早喺零六年,已經有人提議,商業信託基金要搞搞佢,點知無人理!

到呢排,原來誠哥啟動分拆前,亦再同香港單聲,話再無,我就要去星洲,都係無人理!

結果,咪搞成咁!!!

證監會負責產品嘅話事人,尋日出席亞洲論壇,完事後被人追問,但急急腳走。此人是誰,咪就係韋奕禮大熱接班人!!!

有人形容,大熱接班人公司間房,原來已經再細間好多房,點解?!

就係因為大量文件積聚,一幢又一幢,似乎暗示緊,效率慢,兼無危機感。

無論點,正如Lex 所說,誠哥成為大贏家,最少,全新加坡國民都話尊敬佢、支持佢。

無他,同對手激烈競爭咁多年,今日竟然自己送上門!!

唔講唔知,和黃港口好大機會超越九三年、新加坡電信上市後,最大集資額新股。

仲要係,一隻和黃港口,集資多過曬舊年全年31隻當地新股集資額總和!

講多幾次Thank you,都無問題!!

新交所食澳洲交易所,原本澳洲輿論同政界都有保留,依家見新加坡好景,交易似乎水到渠成。

多分外國傳媒都話,新股集資今年未必係香港天下!

香港過檔新加坡,早期有怡和系,同寶來,兩者都偷雞唔到。而和黃港口今次一上,就係當地第16大市值公司。

有基金經理話,新加坡股市成交少唔緊要,對一啲公司嚟講,股分選擇少先係賣點。

原因係以大型港口股為例,香港有招商,又有中遠。但新加坡得隻SIA,仲要係國家擁有。和黃港口要上市,入成分股都易啲。

最大敵人,從來係自己。和黃故事,教訓當局,原來金融世界仲有大把嘢要學,千萬不要守株待免!

留言

Victor說…
此留言已被作者移除。
losing loser說…
長毛持相反意見.

http://webb-site.com/articles/hutchport.asp

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)