大象跳舞

大笨象近日發力,直逼九十,為嘅係兩個憧憬,業績好,同加派息。

的確,匯豐業績一定好,因為撥備減少帶動,亦可能加派息,但即使只派多一美仙,都係加,問題係,市場依家係咪建立左不合理預期??!!

匯豐強勢,可能建基於股價落後,亦同樣有可能係佢地實力被忽略。但另一邊,大象就由強轉弱,向監管機構就範。

因應投資者要求,同配合國際監管披露趨勢,滙控等英國銀行,正籌備公布季度業績,最快年底到出年年初落實。

零二年香港一早就季度業績報告,向市場諮詢。

匯豐當日帶頭反對話成本高,效用微,仲搬出一分四、五百頁的年報,稱不斷增加的監管條例,會令銀行監管開支大幅增加。

今次滙控向英國屈服,肯變,話就話係配合國際監管趨勢。

但實情當然係投資者有要求,分析員對管理層中期報告字眼含糊,唔夠清晰,亦早有不滿。

退一步海闊天空,話唔定內地一經批准、即時可以到上海掛牌,由輸變成贏也說不定!

其實說到匯豐讓步,何止一樣?

舊年由歐大班發動寧可遷冊,亦不服監管,換嚟巴克來,渣打四方八面響應。

誰不知,言猶在耳,匯豐好,渣打好,巴克萊好,近日相繼降溫。

渣打話唔想,匯豐話,其實倫敦仲有好多好處。「我愛倫敦橋」,到底係談判策略,定係內部早已拍板,不得而知。但匯豐新帥上陣,嚟個疑似轉軚,可能出於禮貌,亦好大程度上,係要迫不得已嘅困局!

紀勤講過,匯豐十幾年前搬過,有經驗,就算十幾年後今日再搬,一啲都唔難。但紀勤講漏左,就係匯豐十幾年嚟不斷狀大,內部架構亦日見複雜!

所以匯豐今時今日要搞遷冊,係咪好當年咁話改就改??

再者,就算係,唔好忘記匯豐三分一盈利貢獻來自歐洲業務,始終仍然係英國註冊。現實上,匯豐未必想走,技術上,要走亦有難度。

獅子聲稱以港為家,問題係,一旦搬番香港,就要接受香港公司法,同金管局監管,作為傳統蘇格蘭銀行,唔同當日殖民地,他日一旦回歸,間接變成中國註冊公司,由中國人監管,怕且佢地未必過到呢個心理關口!!

更大問題,匯豐今年檢討總部,但英國監管同改革銀行業方案,諮詢仍然進行中,依家露底牌,邊有咁蠢?

的確,中國商機無限,英國只係一個END OF EMPIRE,但論軟實力,大不列顛國仍然名列前矛,做一間英國國際銀行,還是特區國際銀行,答案唔難選擇!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)