一百年

面對美國債務不斷增加,中國連續兩個月減持美債,但仍然係美國最大債權國,佔既比重仍然超過兩成,

擔心國債安全之餘,中國更擔心係兩房債券。

美國政府提出關閉兩房既改革計劃、擔心會對中國造成巨大違約風險,中國喺舊年十二月淨賣出包括兩房在內既美國長期機構債券十九億美元,而全年就淨賣出達293億美元,係有數據以來最大減持紀錄。

其實擔心美債安全又點止中國一個,作為美債最第八大債主,俄羅斯亦連續兩個月減持美債。

不過奇怪的是、同期日本同英國就分別增持咗64億同295億美元國債,當中日本更達到8836億美元既新高,華爾街日報相信,日本好有可能會取代中國既債主地位。

有人講笑說這就像是日本比美國的「保護費」!

好像KC分析、似乎這反映了新興市場與成熟市場之間,對持有美債出現了頗大分歧:中國為首新興市場,非常憂慮美國的債務爆破與美元的安全、相反歐日就同美國同坐一條船,你好我好心態非常明顯。

面對外國特別係央行不斷增持美國國債,連美國本土都開始關注係咪過分依賴外國市場,今個月一批由主要債券交易商同銀行組成既「財政部借貸諮詢委員會」,就召開左會議,認為需要分散債券持有人既基礎。

為左吸引退休基金、居然有一個建議係發行一種長達一百年既國債,叫Callable Bond,回報主要係同通脹掛勾。

佢地預計如果落實計劃,五年內長期國債可以吸引高達二萬四千億美元既資金。

不敢說百年債券沒有市場,因為人口老化,退休基金肯定是愈滾愈大的市場,不過始終要持有一百年美元喎......

God Bless America!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將