今日,你食幾點?

今日真係港股一個值得紀念日子,香港既交易時段,每日由四小時增加至五小時!

唔好睇少呢一粒鐘,足足爭取近八年時間!

由華資紀經群起反對,到李小加「鴻門宴」一鎚定音,用既理由、已經唔再係增加成交,而係要同內地股市開市時間睇齊,「大條道理」下眾紀經唯有乖乖聽話!

不過觀乎今日金魚缸反應,市場唔多受落!

算一算,加時一個鐘,如果計番今日平均每個鐘成交,豈不是比之前仲要少?

少,有原因。唔慣,兼市況唔就。

玩即日鮮嘅沈大師就話,同過往比,依家可能十點,就要決定全日部署,買牛,定買熊。

港交所延長時間原因之一,就係要跟大陸。因為,第時一旦國產國際板登陸,匯豐,移動北上,香港個價,無理由由上海話事,等佢地買盤先?

理據明確,但巧妙之處係恒指依家九點二十分,已經承左對盤價。

大陸都未開市,香港跟嘅只有日本。但日本市況,又對內地無影響,結果就出現今日怪現象!

港股開價先跟日本,由於日本跌,港股亦低開過百點。誰不知,內地股市玩造好,局著港股開市後,要V型,幾隻收回價23288點,至23322點嘅牛仔,就咁死得不明不白。

有經紀話,以往港股睇著日本,大陸嚟開,落注把握較大。依家開市前頭十分,好可能死左都唔知咩事。所以牛仔熊仔盡量唔坐過夜。

今日,話曬係香江金魚江大日子,咁多年,都未試過交易時間改動。交易所亦深明,長唔等於多,但問題係依家交易所大趨勢,就係鬥長!

港交所內部認為,門開左喺度,客人入唔入嚟一件事,但最緊要係開左道門先。人要嚟,始終要嚟!

道門開幾耐,華資行最大反應,話食飯時間短左,人手緊左。

但今日咪一切順利!十二點食晏,而大部分中環上班一族繼續食一點,分兩批食飯時間,中環下晝,好似無之前咁逼!

海外經驗指,延長時段未必即時有幫助,好似歐洲最大證券交易所德國交易所,就曾經為左增加交投而延長交易時段,不過最終因為無幫助而要喺03年取消!

不過今時今日目標可能唔單止係激成交,更重要係對手已經促勢待發,好似稍後縮減午飯時間半小時既東京交易所,就預計交投可以增加百分之六,而宿敵新加坡交易所,更估計會增加最多一成成交,所以港交所都無咩選擇!

可以肯定,港股交易時間只會愈做愈長。事關成個經紀業界都知,港交所諗緊,搞夜市。四至十一,甚至十二點,初步諮詢市場,預有關時段只造衍生產品。

據了解,夜市時段成交,全部T加一,反映番第二日開市。業界擔心,有期貨,無現貨,會波動,但亦有意見話,咁會有助提早消化外圍消息,波幅減少至岩!

但其實講到尾,呢個為歐美大戶而設夜市時段,目前可能係要專攻港交所殺手鐧,就係人民幣匯率期貨,掉期產品。

因為獨市生意,但由於十劃無一敝,都係得個諗字!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將