增長股

大行報告標題係、「變身增長股」、「重新邁步」、「收成之年」!

外界關注嘅3G業務,和黃喺分析員會議上表示,今年回報目標係3G投資額既1.5-2%,即係大約四十至六十億元,即係遠比下半年的二億美元多。

正如日前所言,霍生一句「做世界有咩唔好!」,已經道盡Dealing Profit對和黃既重要性,亦都係和黃盤數咁難睇既最大原因!

今日就要進一步了解,到底仲值唔值搏?

先看看今年那些所謂「隱藏」收入,今年多達五項,我地都做過統計、十年「3」總投資額就有2880億港元,但同期間和黃靠賣資產呢類DEALING PROFIT、加計都有近二千億,有大行分析員都話,跟和黃都係要配多幾副眼鏡做後備!

「人生有幾多個十年」?

十年來唔靠呢啲「隱藏」收入,和黃都捱唔到今日!

好在超人識保養、十年前後都唔覺得佢個樣有咩變化,反而係佢身旁位霍大班就滿頭白髮,蒼老左唔少!

不過講心個句,3G唔好話賺大錢,只要唔再蝕錢,分析員都覺得13號可以回復番十年前光輝、即係攞番增長股既慨念。

要數當中既明日之星,莫過如81年收歸和黃旗下既屈臣氏,佢喺上任大班馬世民息心裁培下、一度都係集團既重心,不過隨著霍大班十年心血轉去3G身上,零售業幾乎變得可有可無!

而家屈臣氏終於證明自己身價,舊年EBIT盈利增三成八,估計今年會進一步增至一百億,成為單一最大盈利貢獻部門,全球門市可望由九千幾間增加至過萬間,到時真係總有一間喺左近!

屈臣氏透過中央採購,令佢地增加左對供應商既叫價能力,好似瑞信話、呢檔嘢真係和黃最理想既分拆對象!

總結係、和黃今日雖然再升唔少,大家不妨再等位追追,當然亦要留意下誠哥有無增持,作為一個參考指標!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將