美版梁錦松


被視為巴菲特最大潛在接班人、索科爾突然辭職,

巴菲特星期三以個人名義發聲明公佈呢個消息、唔止令市場震驚.就連巴菲特都話意外,甚至係不尋常。

有接班人唔做、仲炒巴菲特魷魚。事件導火線係今年一月、索科爾首次向巴菲特推薦收購化工公司Lubrizol「路博潤」,巴菲特話自己最初都無咩興趣,不過喺索科爾一再穿針引線下令佢改觀。

巴菲特話,佢一開始都已經知道索科爾已經持有「路博潤」股分,但就唔知、索科爾原來只係喺佢地公布交易前幾日,再次買入股分。

不過巴菲特強調、有關股票買賣冇違法。

索科爾接受華爾街日報訪問、亦話今次辭職,同巴郡收購無關,又稱事件唔會令自己尷玠。

雖然索科爾話自己無內幕消息,不過買賣路博潤股分,就令到索科爾帳面獲利近3百萬美元。

難得巴菲仲繼續讚佢過往表現出色,亦透露索科爾曾經以相同原因兩度請辭、但就成功說服佢留低,只係今次佢選擇唔再挽留。

幫股神拯救過唔少公司、又引薦過比亞迪,索科爾辭職後,中美能源現任行政總裁亞伯會頂上出任主席。

但巴郡行政總裁候選人呢個位,就唔知有冇人頂上。

觀乎索科爾話純粹為家庭,想多的自己時間做番自己想做既野。係人都知,擺明係「睜開眼,講大話」!!

巴菲特聲明,話意外,但補充左句,唔相信索科爾買路潤博股分,係不合法,其實已經交代左事實。

老闆收購一間公司,下屬預早買,就算無意,都係美版梁錦松。咁注重名譽嘅巴菲特,要劃清界線亦唔奇!!

呢的可能係諗多左。又從另一角度睇,索科爾唔算係巴菲特親信,因為相比芒格同巴菲特關係,索科爾只係股神一名高級伙記。

索科爾無疑做事能幹,但風格同巴菲特格格不入。巴菲特形象親民、和藹,偏偏索科爾做事風格令人討厭。佢係工作狂,做事講效率,呢的管理上優點,可能成為佢更上一層樓缺點!

索科爾零七年出過本書,表露出佢工作狂個性,係來自缺乏安全感。亦因為咁,佢連員工都唔信。據講索科爾對手下要求太高,自己更有一本記事簿,記底員工表現,仲要每月更新一次……做佢下屬好難啫!!

股神近期被批評逃避面對接班問題,同時間亦令索科爾更上一層樓,傳得更火熱。既然兩人風格格格不入,係咪其中一方提早暗示,又或者另一方自知難有突破,知難而退! 又係值得研究!!

索科爾一走,最驚可能係王傳福。事關當日穿針引線,將股神同比亞迪拉上關係嘅兩個人,一個係索科爾,一個係李錄。結果係後者自動棄權,前者自動辭職。

無左兩張「咀巴」,股神係咪更有時間獨立思考對比亞迪投資呢! 買左1211,真係要睇路。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)