拉登市值?

拉登被殺,到底今次美國成功消滅佢,可以帶來幾多經濟效益?

750億美元!

唔係我計,係金融時報計,佢地由道期本來要跌,到開市倒升,單計市值進帳就有700億美元,加埋期油跌左1.75美元,全球消費者一個月就可以慳番50億美元,條數就係咁計!

但美股沖高回落,收市仲要倒跌,咁又點解?

FT都有解釋、話今次市場反應,幾乎同03年捉到候賽因一樣,證明交易員都睇係新聞做交易、之後先至認真提出疑問。(這非常有效說明,市場其實並非大家想像般有效,就算大戶亦有嚴重delay.....)

當然如果同911時做成數以千億美元既經濟損失同股市蒸發過萬億既市值,可能最初美國政府能夠出750億美元既懸賞、而唔係二千五百萬美元,拉登可能晨早就被身邊人出賣!

拉登俾美軍殺死,佔據左呢兩日所有傳媒既焦點。

我地探討下經濟同金融市場反應。

先講股市,表現就令人失望!

美股沖高回落,市場關注拉登被殺,可能觸發更多報復性恐佈襲擊,資金避險,流入日圓,升至一個月高位。

美元指數經過琴日一來一回後、最新已經重上星期一既高位,即是連升二日。

至於商品貨幣就要跌,澳洲維持利率不變,澳元同新西蘭元都跌過百分之零點五。

商品市場方面同樣精采!金價創新高後回落、白銀就錄得七個星期最大跌幅,七月期銀最低跌到42點2美元,跌幅超過一成三,今日再跌百分之三。

亞太區股市錄得三個星期最大跌幅,加上一個印度加息半厘,股市即時大跌百分之二點四。

但我傾向相信,拉登之死對阿爾蓋達是有實質影響,至少證明他真的可以無影無跡。

Pimco艾爾阿里安話,拉登被殺一方面會觸發一啲中東同亞洲國家局勢不穩、但長遠考慮仍然係有助減退恐怖主義既威脅,市場整體應視為減低風險溢價。

英國金融時報社論亦有類似觀點,就著眼喺解決地緣政治沖突既契機上。

佢地認同拉登之死,比到奧巴馬一個黃金機會,重新推動同伊斯蘭世界和解,特別係面對舊年十二月、喺中東同北非牽起既「茉莉花革命」,已經喺突尼斯、埃及、利比亞、敘利亞、巴林以至也門擴散,令社會矛頭由西方世界,轉至本地既政治迫害同官員貪污腐敗。

如果美國真可以借此加快分階段撤軍,說不定真的可以締造一個更美好、更安全既世界......

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將