「人人」為我?

人人網上市,上限定價。論股價表現,唔算太突出。升過七成,收市只係升兩成八。(翌日再跌一成!)比優酷、奇虎為之遜色。

問題係,以人人網依家估值,相當於舊年市盈率一百倍,今年市盈率七十倍。比佢祖先,FACEBOOK高出一倍。

話FACEBOOK係人人祖先,因為大家都知,人人係抄對方,正如優酷抄YOUTUBE一樣。

翻版可以貴過原創版,本應係一大笑話,但在祖國就成行成市。

係咪代表,忠於原創、不作抄襲,就係錯呢?

人人,優酷等一堆例子,係咪證明要發達,就要抄襲?炒襲呢個大學期間會逐出校既大罪,多謝內地網股,已經被平反,被合理化。

呢個只係再次證實,中國互聯網市場,係一個怪嬰。市場可見將來,只有封閉不會開放。造就抄襲山寨版,可以永無止境,寄生喺政策封閉之下。

亦變相令內地科網股,具備獨一無異,原創人永遠攞唔到嘅賣點,就係十三億人口市場。

所以,無論你話人人網貴,甚或內地科網股泡沬。基於佢地獨家佔據內地市場,所以除非中國市場賣點不再存在,否則呢批土炮翻版作品,根本係「無價」。

亦因為咁,內地愈加強監管網絡媒體,知情識趣、了解國情嘅寄生土炮,股價其實要愈升。

用人人網嘅估值計,FACEBOOK會由依家大約值六百五十億美金,暴升到值二千億美金。

當然,FACEBOOK雖然係原創,但係無中國市場。所以朱克伯格呢條路點鋪,好多人想知。

雖然佢有華藉女友,又學緊國語。但畢竟,中國太驚FACEBOOK。況且GOOGLE之前中國路,亦行唔通。所以佢地最有可能,係同中資合營,打入內地市場,但呢個未必係朱克伯格願意見到。

睇著抄襲自己嘅人人網、估值天價,朱克伯格當然不是味兒。至於股東高盛,甚至李嘉誠,可能更心急。

佢地會問,唔好再拖,趁估值高,上市吧!!

FACEBOOK遲遲唔上市,上星期就傳出,有股東醞釀透過另類平台沽貨,集體套現。

「人人」上市,FACEBOOK面對上市逼切性,亦正如金融時報所講,亦都係為佢地響下警號。

只能夠講,聰明人自有辦法,我地無需急他人之急。

內地科網股帶出嘅係,香港人應該諗下,點解少有內地網股揀香港上市。

十二年前原本為科網股而設既創業板,係咪已經到左正式要廢除地步呢??!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」