殺牛記?

呢兩日商品市場,真係睇到人目定口呆!

要勉強找理由,可以說是美國呢兩晚出嘅經濟數據比預期差、加埋歐央行下個月加息預期減低,避險情緒升溫,推高日圓、同美金,而商品市場即時拆倉。

反映十九種商品嘅CRB指數跌過近半成,歷嚟第五大單日跌幅。
白銀泡沬爆破、之後蔓延至期油被人大手掟貨!

尋日單日跌十蚊、穿一百美元都見未止瀉,今日番來,歐洲市又繼續急跌、甚至跌穿95美元,呢個星期以來,跌一成六!

升得快,洗得亦急,白銀被人掟貨,掟足一個星期尋晚,跌至34水平之後都見唔到有反彈動力。全個星期跌幅兩成八,係1975年以來最大單月跌幅。

雖然之後公布的美國就業職位增幅是近一年來最多,四月非農業就業職位增加二十四萬四千份,較預期多近六萬份,是去年五月以來最多。

由於市場之前擔心日本311事件會影響勞工市場,而家見實體經濟未有影響,股市同部分商品都炒上。
不過新增職位增加同時,四月份失業率上升零點二個百分點,達至百分之九,是去年11月以來首次上升。

這反映了、當部分失業人士見到勞工市場有改善時,有意重新尋找工作,總勞動人口增加高於新增職位,結果推高了失業率。

部分商品如期銅同石油因為勞工數據改善而有反彈,但全星期計商品指數仍然跌左一成。

你會問,到底應否撈底?

我們先要了解、過去兩年刺激大宗商品價格急升、除左係來自中國在內既新興市場實質需求外,更大原因是由於聯儲局兩輪量化寬鬆製造既龐大流動性,以及將實質利率推低,都係直接推高左商品價格。

而家面對六月第二輪量化寬鬆結束、加上商品價格顯注回落,將會進一步降低聯儲局加息既可能性,唔少經濟師都將加息時間預測、押後到2012年後,似乎大宗商品未有咁快出現出殺牛記局面。

債王旗下Pimco都話,今次用「鬱金香式」速度回落,殺傷力其實已經弱咗。通脹威脅減退,央行唔駛做嘢住,遊戲無咁快玩完!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)