死穴

一間藍籌公司,要為一份大行報告,刊發港交所聲明反駁。印象之中,係歷嚟首次,亦證明呢份大行報告幾有影響力。

瑞銀建議繼續沽利豐,早就講過目標價唔係重點,而係內裡分析。有功力既公司分析報告,睇淡一間公司,遇著老練公司管理層,多數係冷淡對待,一於唔理你,但唔好預我下次俾生意你做。

今次,利豐咁緊張,專登開市前反駁,係有的古怪!!

原因好簡單,就係分報告有說服力。基金中人講笑話,撰寫利豐報告既瑞銀分析員史賓沙林,行內出名靚仔。

當女BUYSIDE,遇著靚仔SELL SIDE,說服力更強,原本唔想沽,都不由自主!!

利豐反駁,集中係報告內提及既入帳問題。瑞銀無話利豐做數,只係提出會計準則改變,令利豐可以將無咩表現既收購項目,反而變成入帳盈利,提醒投資者,唔好睇盈利大數!

利豐駁斥入帳之說,但瑞銀對利豐盈利預測模型之中,最核心假設,其實係成本上升,同高市盈率支持收購帶動盈利增長呢條方程式行唔通,利豐駁唔到!

可能點中死穴又或者係見股價跌太多,跌到恐慌。

利豐管理層據聞異常緊張,動員分析員解話,希望買手可以手下留情兼低位吸納,否則唔會見到尾市掃番咁高!

講真,全長30頁嘅瑞銀報告,利豐努力搵出四個錯處澄清,但市場最關注策略,點解要由收購轉為自然增長,盈利係咪放緩,通告就隻字不提。

一間唱淡,即刻有其他行跟風。

麥格理亦講中利豐一間死穴,就是中間人角色。

最近澳洲零售商Myer中止利豐採購協議,B2B網站Global Sources又搶走利豐Sears同JC Penney兩個大客。

這反映出零售商面對成本上升、但又不能提出售價,唯一可想就是要省去中間人角色。

其實利豐唔係一間差公司,比思捷,佢地更有前途。利豐故事,只係說明預期稍有落空,高市盈率股份,會跌得特別多。而瑞銀報告就另外說明,報告內容有力,唔理咩大行,都有能力說服投資者,呢個能力,唔局限於高盛。

近日,來自五湖四海報告,都對後市作出不同程度預測,但結論多數係等多一、兩個月,就會升。而且理據千篇一律,就係通脹見頂,收緊政策放慢。

調番轉問自己,如果報告係有說服力,港股一早就應升左!!

亦即係話,中港市場賣點,投資者其實一早知,想佢地加馬,又想未入市既入市,得過「講」,或者流於空談式既分析,已經唔係當今投資者想要!

除左資金因素外,大行想踢高個市,或者某些股份,投資者要更有力既分析。似乎,分析員除左多做功課外,亦要諗的新觀點,新分析概念!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)