不安

1.美國:QE2下個月就結束
2.歐洲:歐央行率先加息
3.英國通脹率升至4.5%的三十一個月既新高
4.日本:二十八個月來首次回復通脤

如果市場確信以上現象,那如何解釋債息跌完再跌之謎?

金融時報統計、四月以來美、德、英同日本既十年期債息回報,全部係一致向下,跌幅介乎一成三至一成半。

美國十年債息更跌至今年新低,不日將跌穿三厘,利率期貨更反映,未來一年都無加息機會。

同一時間,呢幾個市場既通脹預期,亦全部向下,反映投資者根本唔相信環球經濟開始復蘇。

其實不用問大行都知,債息既變化已經話左比大家聽,成熟市場既經濟反彈只係投資者一廂情願,就算未來幾年經濟增長都只係好有限。

債券大王格羅斯3月講過,會全數減持美債,不過期後債價反而上升接近兩成,華爾街日報話,信左格羅斯既投資者,肯定會非常坐立不安。

華爾街日報話,雖然有唔少分析好似格羅斯咁、認同喺聯儲局停止買債後、債息就上升,但更多人開始洞悉經濟既黑暗面,相信經濟再次陷入衰退,面對既係通縮、而並非通脹。

目前美債扣除核心通脹率,只係喺一厘七左右既水平,比起71年經濟好景、或者係83年經濟衰退都係偏低。

不錯,聯儲局的確有機會再加印銀紙、通脹同債息係有機會升上雙位數,但喺之前經濟要先經濟再次衰退,債息係有機會跌至新低水平。

講到市況、不論鄧普頓麥樸思、或者末日博士魯賓尼,都開始「嗅」到國際市場出現異變,不約而同提出「轉捩點」的觀點

佢地提出新一輪既金融危機迫近眉捷、理據之一是最近全球衍生工具總市值,再次超越左全球經濟生產總值規模,而大型銀行既規模亦都超越之前,不過監管當局就未有吸取教訓,反映對衍生工具仍然缺乏有效監管。

大家又是否「嗅」到這種不安?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」