開局?

美國有龐氏騙局,馬多夫三十年嚟,呃咗幾百億美金。

原來內地都有,規模仲大好多,閒閒哋幾萬億上落。講緊係七大「新興產業」規劃。

寫埋入「十二五」規劃綱要:信息技術、高端裝備、生物,仲有新能源,2015年要佔GDP百分之8呀嘛,每年大拿拿4萬3千億。

雖則白紙黑字、但弊就弊在,由醞釀到通過,前後大大話話兩年,今年話晒係開局之年,都仲係話修訂緊?究竟呢舊錢係咪真係已經到晒位?無人知。

既然水未到,聰明錢就梗係走咗先,造成喺大市悶局之下,都出現「新興產業」股災。晶片算係信息技術喇,中芯唔見咗一成。

高新材料都係瀉,旭光、東岳,跌幅半成過外。

當然,股市係買預期,炒憧憬,過咗籠就要識得回套。

不過值得深思嘅係,「新興產業」規劃,呢個概念仲有無?

年初話等兩會有細則出台,先炒一浸,結果,無。政策消息唔配合,換第二招又點?

借「中投」入股,提醒市場中央仲做緊嘢,嚟到五月,又走多轉。

正所謂希望在明天,喺黑暗嘅隧道、仲有一線曙光。工信部又有消息話,新材料產業規劃,八月就會發布實施。特種、高端金屬,甚至係分子材料,呢啲大家都唔識嘅名詞,睇嚟仲有排玩。

同樣嘅模式,同樣嘅故事,講法都係要汰弱留強、整合概念。之前嘅水泥業見過,嚟到新興產業,又係炒返呢堆理由。不過,投資者其實又樂此不疲。

不過更值得諗嘅,係政策嚟到關鍵嘅十字路口,中央會先扶經濟、定收水防通脹?處於兩個對立面,似乎社會穩定勝過一切。每年果幾萬億,係咪真係會到位?要諗諗先得。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」