大戶

14萬億美元嘅債務上限剛到期,債王格羅斯就出來澄清自己無沽空美債,有無咁巧合?

Pimco上月被發現,持有百分之四嘅政府相關票據短倉,市場認定係變相沽空、繼續睇淡,

事隔一個月,格羅斯先出來否認,話只係之前沽空咗部分銀行掉期,有關嘅衍生工具,技術上被計入政府相關票據。

又話相關計法複雜、唔係專業債券投資者會睇唔明!

現賓係債王上月降至「零」後,十年債息由3.6厘急速回落3.15厘,換言之債價升近12%,就算真係沽空左、都要想個藉口話唔係沽空,否則豈不是「英名盡衰」?

面對市場無信心,中國都連續五個月減持美債,格羅斯話,美國政府應該爭取時間,盡快解決龐大財赤、恢復政府誠信、鞏固美元作為全球儲備貨幣嘅地位云云。

言下之意,豈不是為再買美債鋪路?

其實大戶有一個優勢、就係可以先行「持倉」、再靠言論影響市況,自己再趁機獲利。

很難說到底是否有違規,因為市況未必次次一定跟著大戶變化,可以唱淡時候股價/ 債價繼續升。

最根本是大戶有否足夠披露持倉透明度、讓散戶自行掌握。

剛好今日美國SEC 13F 披露左大戶持倉,先睇兩個大戶。

一個鐘情價值投資、另一個就慣以沽空手法賺大錢,但第一季嘅共同睇法,就係睇好國內消費信心會復蘇,不過入嘅股分就有所不同。

股神巴菲特入股萬事達,購入21萬6千股、總值六千萬美元,係巴郡首次持有萬事達股分。

一般外界相信、今次入股係由股神接班人之一、一向鐘情金融股既前對沖基金經理庫娒斯Todd Combs出手。

睇好金融股會反彈嘅賺錢之神約翰保爾森,反而冇喺呢方面入手,而係索性買零售股,JC PENNEY嘅持股量增加至230萬股。

股神沽神都睇好消費市道、到底所謂何事?

美國所有經濟指標幾乎都是向下,新屋動工大跌11%,工業生產又差過預期,連伯南克上月的評估都無之前咁樂觀。

似乎兩個投資之神買重的、不是今天的經濟數據,而是真正相信未來的經濟可以持續復蘇,否則很難相信自己在這個時間買入零售股。

至於黃金,預言金價會升到4千美元嘅約翰保爾森亦增持黃金公司嘅股權,同維持SPDR嘅持有量。

不過視黃金為「終極泡沬」嘅索羅斯就大唱反調,減持或全數出售黃金相關資產

更值得留意是索羅斯如何部署科技股。

思科、谷歌同英特爾都有增持,同時沽蘋果公司同惠普,惠普持股量更加大降至唔夠8萬股。

事有巧合,買左Palm的HP,啱啱警告會陷入艱苦經營、而他們用webOS推出的平版電腦,到今天都是沒有影子。

那麼蘋果的命運………

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」