誰騙了領導人?

內地經濟正如陶冬所言,形勢愈嚟愈複雜。驚增長放慢升溫,唔少評論認為,領導人又處於轉接點,隨時出現個政策大轉移!!

只要有通脹呢個憂慮,內地似乎唔會放慢收緊步伐。但近日,突然高舉地方債危機,就令政策更加複雜。

另一個值得思考問題,係人民幣國際化。李小加講左一句可圈可點,話討論已經足夠,係時候用行動落實。

即係,小加已經講明,一年多以嚟,原來好多野係講多過做!!

華爾街日報一篇文章,題為中國領導人有否被騙。內容唔算特別精彩,但就否認左一些我地一直以為的事實:人民幣國際化係必然,以及有領導人熱衷推行!

講番文章題標,領導人有否被騙。騙的咩,係邊個夠膽騙領導人呢? 答案係周小川!

而當中涉及,就係人民幣國際化呢個議題。

原來,周小川一直好想人民幣國際化,咁唔單止令匯率更自由化,亦間接令人行擺脫發改委、商務部呢的奉行政府主導既部委控制。

華爾街日報文章話,零九年係一個關鍵日子,周小川連載三篇國際儲備貨幣地位既文章引得中央領導人回響、以及認同部份見解,於是出現依家人民幣國際化情況。

周小川點解會成功,原來次按一役,內地相當痛恨西方經濟體系。正如胡祖六所講,周小川高明之處,係用最聰明方法,將人民幣國際化呢個題目
上,加入民族主義元素。

外國學者更話,領導人錯誤接收信息,因為小川行長講左頭一部份,但無講尾個截。即係國際化既結果會係點。所以結論係,領導人被騙。而李稻
葵就幫小川護航,話小川結果咁叻,就唔會喺內地四處被圍攻!!

無疑,人民幣國際化負面影響,內地已經有聲音加馬討論,包括國際化等於要人民幣加快升值,影響出口。

國際化已經令人民幣升值,令外匯儲備帳面輸錢。

但原來,領導人當日只係拍板左一樣野,就係廣泛用人民幣貿易結算。換言之,加快貿易結算,唔等於全面國際化,亦唔等同最終會全面自由兌換。

就算加大貿易結算,樊綱亦道出部份憂慮,就係吸收大量資金,加大儲備上升壓力,亦即係違背當局控制流動性目標。

其實,有關周小川發功,推動人民幣國際化,只係一個故事。背後又再引證內地矛盾重重,增加人民幣貿易結算,但唔想升值係矛盾之一。

唔信美金,但依家政策反而不斷進一步累積美金,亦係矛盾之一。

說到底,中國人,真係太多矛盾!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」