都話有地產霸權......

全港股民應該對李嘉誠講聲多謝。以市場氣氛,以中資股毒性,以B股表現,本應個市可能要跌最少三百點。

好彩,有李嘉誠。

賣地同股市,可以好有關係,亦可以無關係。兩塊地成交,唔係新聞,況且半山地成交價,根本唔好。

但李嘉誠肯去馬,就係市場信心保證。股市跌幅之所以收窄,就係市場對李嘉誠投信心一票!

小西灣,信和,百利保,呢的名字都同泡沬掛勾,今日全部出現。但超人力量,泡沬疑慮暫時掃空。樓市憑佢係咪可以再上一層樓,唔知。但李嘉誠今日教識我地,正正係市況變幻難料之世,有多個錢旁身,他日財富轉移時刻一到,就保證到自己係贏家。

兩幅地百二億,只係一個鐘左右股市成交。但其實對唔少大發展商嚟講,就係大數目。唔信?

恒地,信和,新世界負債比率超過兩成。恒地就算籌定銀團,但本身過百億負債,已經佔每股資產值十五蚊。

大熱既新地,負債一成左右。如果洗多百幾億,似乎新地批股踏入倒數。

但中環人話,新地一直認為自己股價太低,無百三蚊,都唔做野。所以,市況限制左佢地活動能力。

結果,誠哥憑長實八百億多億淨現金,淨負債比率百分之三,勝出。誠哥之叻,就係今次就算全數現金俾錢,手頭仲大把錢,更絕係,佢手頭仲有多個項目,專登無喺舊年底入帳。

換言之,誠哥用不足五毫子每股資產值既現金,去提升更多每股資產值,係超值。

嚟緊司長話,經常有地賣。正當其他發展商忙於計數,籌水之際,以誠哥彈藥,絕對有條件食曬所有地。

計埋農地,..咁..全港大地主呢個身份,好快咪由下亞厘畢道,或新政府總部,轉移到長江中心??

地多,樓多,以後更多人會住誠哥既樓。長實出品,下一句唔講!!!!但咩都唔緊要,超人由年初業績時,已經再次教曉我地一樣野,就係市況未明,儲多個錢,就多粒子彈!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」