普拉達

對於今次Prada上市,主事人聰明地以大中華慨念作為賣點。

Prada說,揀香港上市,是因為毗鄰全球增長最為迅速的奢侈品市場--中國。

不過令人費解的是、Prada全中國只有十四間店鋪,還不及東京一個城市的數目。

Lex說,Prada大規模的擴張計劃,如果目標是要填補全球網絡中的空白-這個品牌最少在斯德哥爾摩、巴塞羅那、布魯塞爾以及俄羅斯或巴西的任何城市,都是沒有開店。

而且將店鋪開到中國的所有角落,其實沒什麽意義,因為中國人大部分都是在海外購買Prada,以避開高稅率。

當然,半山有全球最貴的豪宅、廣東道有世界出手最豪的買家,那Prada 選擇香港,其實就是希望這些喜愛的買家,也會購入一分喜愛品牌的股分。

不過好可惜,這個如意算盤未能打響。

原因? 賣袋、賣鞋要爭客、其實連賣股亦都一樣睇價錢。

如果質地差唔多、當然係平貨多人爭,呢個道理、投資界都認同。

結果、同期招股、FERRAGAMO贏左一仗。

要價錢吸引、PRADA臨時變陣,同新秀麗一樣,收窄招股價範圍,之後再以下限定價。

集資規模亦由26億美金,縮到21億美金

市盈率、最終都做到23倍,同香港上市嘅品牌股、平均值22倍比,拉近返。

同LVMH的18倍、Gucci 的13倍、仲係貴好多,同而家FERRAGAMO最終會以中間價、甚至下限定價,市盈率、最低可以造到16倍附近。

作為意大利最後兩個獨立品牌,當日、PRADA為左拎更高嘅估值嚟到香港,受到意大利銀行界質疑。

相反FERRAGAMO選擇留喺米蘭,集資五億歐元,但並非放棄大中華市場、反而搵左九倉吳光正做盲公竹拓展內地市場。

歐洲傳媒形容,FERRAGAMO上市空前成功,相反進取既Prada最終逃唔過減價命運。

過去十年、提過多次上市、但唔成事。

主因係PRADA話事人,唔想減價,不過、遇著全球市況不穩、Prada都要轉變策略。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」