執到寶?

外資巨企對大中華市場,既愛又恨心態,矛盾之極,仲令人費解。

咁係,鬼子佬一時一樣,打倒昨日的我例子太多。曾經何時,話香港空氣污柒利害,講到員工就快死,要盡快般,點知一個屈尾十,咪出現更多公司、更多西人駐港!

亦係曾經何時,話內地翻版盛行,唔尊重知識產權,大家仲記唔記得,當日有幾多間品牌,話檢討內地市場策略。今日....個個都想嚟上市。

講到底,西方人更了解資本市場核心精要,就係學識「搵笨」,鬥快搵到人笨將風險轉嫁,自己先行獲利,咁先係贏家。

你話中資民企,冒牌科網高估值,到美國上市,係一場騙局,搵人老襯,何償唔係由西方資本,利用香港市場搵番你笨。而且人地玩得更精、更高明!

PRADA廿八倍市盈率,係香港先得。人地叻,明知意大利名牌市場分額唔高,香港就唔同,個倨當係寶,因為我地無品牌,更重要係無國際品牌!

結果人地嚟,我地受寵若驚,PRADA仲叻到連番抬舉,主席「繆姐」連中國人身型靚都搬出嚟講埋。

仲話Prada入面團隊就有唔少設計師係來自中國,唔少設計對佢都係有啟發性。

相比之下,歐洲既設計有的過分保守,流於八十年代風格咁話。

講咁多,其實係禮尚住來,多謝呢度咁多「水魚」,可能令佢地廿八倍市盈率願望達成!

其實Prada上市都係幾經典,先有2001,跟手又有2008,每次都代表一個經濟周期終結,今次都唔希望佢再胎死腹中......

好橋唔怕抄,曼聯美國班主就學識。

曼聯擬似來港上市,雖然仲係喺得個講字、未落實,但已經有收宣傳之效,成為國際新聞。

但曼聯依家,已經唔係賣俾美國人之前既曼聯。事關,美國佬一早注入大量債務,令佢地只係一間還債機器。

面對下一個球季,轉播權收入會少咗兩成半,近年仲不時有賣盤傳聞。

舊年先後有卡塔爾王族、高盛資產管理主席奧尼爾聯同其他支持者組成嘅「紅武士」組織,同樣傾過、都買唔成。

格雷澤的確有料到,因為以英超兩個字,倫敦上市毫無賣點,整個有上市既英超板塊,股價不振,因為間間蝕錢,紅魔鬼要包裝成為一隻紅天使,無辦法,東來上市係不二之選。因為大家同樣會當佢係寶。

簡單講,曼聯真係香港上市,又會係搵笨事件,唔好忘記十五億英鎊左右估值,係格雷澤當年入股價近倍,英國傳媒太熟佢,已經睇穿,佢係套現離場格。

況且以曼聯既債務,同不成比例既收入,其實,同伯明翰又有咩分別? 祖國冒牌貨四出搵人笨,人地有國際品牌賣點,做檔箭牌搵番你笨,聰明既投資者,似乎要睇清國際品牌嚟上市,真正想要的咩!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)