QE3


環球25個公布左PMI地區、有19個同一時間出現倒退,其中美國更錄得25年最大單月跌幅。

作為領先指標既PMI放緩、市場更關注係美國既就業問題,ADP統計既私人企業職位,比預期足足少左近14萬份。

數據一出、大行都調低,星期五發表嘅五月就業職位增長預測。

高盛同花旗,將五月就業職位增長數字,會由原先預計嘅15萬同17萬個,下調到只係增加十萬個。

對經濟前景既憂慮,勝過國會否決提高債務上限、資金湧入債市避險,美國十年期債息,今年來首次跌穿左三厘既心理關口。

面對經濟可能再次陷入「雙底衰退」,市場當前最關注、係聯儲局點樣回應?

答案可能令你失望,因為聯儲局既評估係、唔需要急於回應。

聯儲局副主席耶倫話,目前既寬鬆政策仍然恰當,因為失業率較高而通脹仍然受壓制。

有聯儲局官員亦表明,到明年下半年,QE可以提供三百萬個就業職位、同時提高三個百分點既經濟增長,暗示政策已經收到成效。

不過華爾街日報話,一旦通脹前景出現變化、唔可以排除聯儲局會重新考慮加碼。

主席伯南克喺四月時候講過、要推出新QE,需要一個非常高既門檻。

門檻雖高,但要跨過亦非沒有可能。

華爾街日報話,經濟一旦確認轉差、伯南克既想法係有機會作出變化,而關鍵係通脹預期。

利率期貨反映、市場進一步推遲加息時間,估計明年8月前都唔會有加息機會。

事實係由「抗通脹債券」TIPS反映,五年既通脹預期高達百分之二點八,但唔可以排除經濟一旦收縮、會令市場預期迅速改變,到時仍然有機會推出新一輪量化寬鬆。

FT Lex提出、今年PMI的放緩在時間進度上與去年的「疲軟期」幾乎重疊,如果標題用「去年今日」,可以說是合適不過。

這一次,市場正準備迎接QE2的終結。如果QE3按照去年的時間表出台——市場狀況目前暗示可能會出現這種情況——投資者和企業可能在秋季重拾信心。廉價資金的藥方仍有望緩解經濟不振。但在重復給藥後,這種藥可能會開始失去效力。

愈說就愈像是一場「輪迴」.....

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

三十而立的金管局:思良將

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」