各就各位

五窮、六絕過咗,七月係咪翻到身?

有報紙列出十大危機:

國債上限/ 歐債危機/ 中東局勢變天

仲有內地地方債,數都數唔晒.....

但用逆向思維諗,一面倒唱淡,可能係有危先有機。

有分析員就笑言,「當所有財經媒體盡報一些負面消息、所有人失去信心之際、怕且應是部署入市時間。」

數歷史,過去十年嘅七月分,港股七次有得升,平均進帳百分之六。

大摩睇好下半年股市,話通脹會回落,加上區內股市平,市盈率得十點三倍,足夠支持市況向上。

帶動升勢嘅應該會係中資股。理由係太落後,利淡因素都已經反映晒。

瑞信就話,七個數據改善,紓緩雙底衰退疑慮,經濟可望軟著陸。

(邊7個? 量度拆息與利率間差距的TED Spreads/ 德國商業信心指數/ 歐洲PMI/ 美國零售銷售/ OECD 領先指標/ 當然仲有今周的Non-Farm payroll)

佢地預期成功軟著陸嘅話,下半年市況會反彈。

仲有無其他選擇?傳統智慧叫大家追落後,出口、基建、航運股,上半年確係最差,但似乎未有條件反彈。

學丁Sir 話齋,下半年,似乎都繼續係強者越強。

LEX話投資者要問自己幾個問題: 你信通脤定通縮? 商品市場泡沬是否未完? 新興市場最美好的日子已經過去?

答完,就應心中有數,各就各位!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將