見八?

市場共識,未必係啱,亦唔係永恒!

你買內地經濟增長好,俾第二季數字帶出錯誤印象,一個遠低於預期嘅匯豐PMI數據,全數推翻。

七月製造業PMI初值係48點9,比6月既50點1,跌左一點二個百分點,數字係二零一零年七月以來、首次跌穿50點既分界線,反映經濟由擴張步入收縮。

細睇分類項目之中,各樣指標更令人擔心,7月分新訂單指數跌至一年來最低水平,而投入價格指數就升至54點5,反映上游價格成本仍然有上升壓力。

陶冬直接話,匯豐PMI再次為內地經濟敲響起警號。

雖然死口不認有「硬著陸」,不過佢預計增長會放慢,未來一年增長幅度可能只有百分之八至八點五!

其實如果真係見「八」,已經反映經濟完全失去動力,支持唔到不斷流入城市既工人,到時下崗潮、倒閉潮一爆發,無人可以承受結果!

你會話,內地銀根收緊完結,資金會鬆番,但無人解釋到近日內地拆息又再抽高,連鐵路部債券,亦要流拍!

內地水緊仍然係事實,水緊更令公司有上市逼切性,奈何,市況唔就,兼且民企醜聞,紅旗報告,部份諗緊上市嘅內地公司,率先流下第一滴淚!

原來,多宗計劃籌備美國上市嘅內地公司,集資計劃已經停頓。其中,兩間較觸目嘅網絡公司,包括迅雷,同盛大文學,亦正式延遲美國上市計劃。

迅雷主要搞網上影片,GOOGLE之前亦少量入股佢地,原本籌一億幾美金。盛大文學主要做網上教材,想籌兩億美金。

兩間公司有摩通,德銀,同高盛做保薦人,原本係十拿九穩,但最終延期,市場唔意外。

據講,兩間公司雖然無醜聞,但美國對民企太抗拒,幾間投行亦怕出事,唔想上身,事關一旦投資者認購反應差,幾間行分分鐘要吞曬的股份。

萬一整多份紅旗二號,到時點算?

上市延期,對呢批國產科網有無影響呢?從好方面諗,等市場漸趨理性,公司索取估值變得合理,搵錢行先、市場善忘嘅大前題,希望好快無事!!

要驚反而係,唔少公司都係莫財,加上市場信心差左,就算上市嘅玖紙,同一批民企,債券息率成本通通上到十厘樓上。未上市嘅,要融資就更痛苦!

中環人話,可見短期,內地科網股到美國搵銀,暫時唔會好似之前咁熱烈。香港作為集資勝地,可以受惠。

但驚嘅係,同樣披露為本,人地有集體訴訟,我地無,整多一兩間出事,到時豈不是自取滅亡?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將