金盤洗手?


以為計劃退休,將「量子基金」關閉,但金融時報話,索羅斯仍然會係全球最有影響力既投資者。

索羅斯基金既公開信話,喺出年生效嘅金融改革法規中,唔再容許基金豁免註冊,所以決定將基金結束,改以家族形式營運。

跟據新條例,日後對沖基金要向當局披露基金既股東、持倉甚至係對沖策略,因此更多既對沖基金都決定改變、以家族基金形式經營,以取得轄免地位。

舊年以來,曾經幫索羅斯擊倒英倫銀行既Druckenmiller德魯肯米勒,就結束本身既對沖基金改為家族形式經營,而曾經迫雅虎董事會改組既伊坎,亦都改變成家族基金經營。

華爾街日報話,更多大戶已經開始透過家族基金呢個灰色地帶進行投資,好似戴爾電腦主席米高戴爾,就係透過旗下MSD資本管理一百億美元既資金,仲將新客當成家族成員、以避開監管要求。

睇番索羅斯旗下管理既255億美元基金,其實絕大部分資產都係索羅斯家族擁有,年底前要退還俾投資者嘅,只得10億,

07年復出之後索羅斯未有言退,今年更以SFM HK Management名義坐鎮本港,喺國金中心開辦事處。

華爾街日報話,索羅斯其實係不滿零八年聘用既基金經理Keith Anderson安德森既投資表現,今以嚟蝕咗百分之6,跑輸大市百分之七點五回報,亦遠不及索羅斯零九年復出,可以賺到兩成八既回報率。

安德森今年唔止睇錯左商品價格走勢,仲因為避險將「現金水平」罕有咁升到七成半,呢點令到索羅斯不滿1

曾經同索羅斯同事既基金經理話,佢天生就有敏銳既投資觸覺,提出「反射理論」進行投資,善長尋找市場失效同監管漏洞進行對沖。

德魯肯米勒喺零七年協助索羅斯對賭英倫銀行,本來向索羅斯提議將沽空英鎊既金額逐步加倉,不過索羅斯就話既然已經睇到市場漏洞,點解唔係一次過將手上資金百五億英鎊一次過沽空?

結果英倫銀行最終就範,要退出馬城條約。

不過索羅斯為人亦有好大猜忌之心,對於每個屬下基金經理投資決定,佢都會再三質疑背後理由,結果Druckenmiller因為二千年表現回報大跌25%,與索羅斯分手收場。

金融時報話,下個月就滿81歲既索羅斯,深信佢會復出,掌管一個只對自己負責既基金。

但就質疑,當索羅斯一面以哲學家身分,要求政府同企業加強透明度,但就唔肯接受監管,證明佢只係自相矛盾。

留言

man man說…
真遗憾, 香港还有孙栢文, 还有什么狮子山学会这类自以为是的东西, 对质疑意见的论点视而不见, 就是简单的道理他们也不懂: 市民的幸福, 不是为了成就所谓的自由市场效率, 而可以轻易牺牲, 自由市场的存在意义, 反而是在于成就市民的幸福. 市场经济不是世界的全部, 不可以盲目超越适用范围.
还有, 市场经济不是'老千局', 不是千方百计把人家的钱, 冠冕堂皇的骗到强者的口袋里, 再骂人愚蠢, 活该. 人家有更具意义的工作去推动社会进步, 没有足够的精神时间来防备呢些计谋. 市场经济同时鼓励基础生产, 不只是囤积炒卖, 重点在于取得平衡.
匿名說…
索羅斯係金融界大師級人馬, 唔好成日用"大鱷","炒家"D咁負面既詞語形容佢,

佢只不過扮演"奸人堅"角色, 實實在在展示乜野叫做金融業,
少左佢, 我地少左好多話題, 江湖少左好多姿采

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將