2011年7月7日星期四

自食其果

經常講一句「你都有今日」!呢短短五個字,明顯係負面。背後,其實又帶出「自食其果」四個字。

對英美傳媒嚟講,傳媒大亨梅鐸可能真係屬於「你都有今日」嘅類別。眼見對手,仲要多年嘅打唔抵既對手,為求做新聞,甘於犯規。

各大英美傳媒一致行動,就係力插梅鐸!!

作為梅鐸旗下英國一份小報,世界新聞報由於發行量十年嚟大減三成,為求賣紙。佢地連聘用私家偵探呢招都出埋。

令英國社會震驚,係原來世界新聞報犯規左九年,入侵零二年被謀殺少女嘅手機留言信箱;再傳出佢地為咗爭取獨家消息,連兩名零二年被殺害女童父母嘅手機;以及零五年、倫敦連環爆炸恐襲死者家屬嘅手機都唔放過。

事件揭發令英國社會公憤,因為反映「世界新聞報」已經將偷拍、偷聽嘅對象,由名人、球星、王室成員、陣亡英軍家人擴到大到「遭逢大難」嘅普通人同佢地嘅家屬身上。

英國金融時報專欄將世界新聞報玩偷聽,不法揭私隱一事,同舊年英國石油漏油事件相題並論。並形容,前者比後者更嚴重,梅鐸未致於江山不保,但整個新聞集團公信力,大打折扣!

兩大集團都係危機處理兩大反面教材!

問題係,新聞集團仍然選擇力撐新聞報負責人「布魯克斯」。其實部份英國評論一早獻計,話如果肯人頭落地,事件唔會搞到英國政府要撤查,廣告商要抽廣告咁大件事!依家要平息風波,關鍵係一個人,就係梅鐸!~

傳媒大亨當年接手父親新聞集團,果時資產只有一份澳洲小報The Advertise,幾十年嚟,愈大搞大。

移民做美國之後,再將新聞集團變為美國公司,華爾街日報俾佢買到,

雷士頻道一度最高收視。紐約時報直指,梅鐸成功,自負,亦令佢有的霸道。

梅鐸美國,早已經四處樹敵,奧巴馬亦因為佢地惡意批評,半封殺佢地。

而英國,依家無信譽,無廣告之餘,連收購BSkyB大計,亦可能受影響。

事到如今,老梅放下大亨身段,夠膽講句高度關注,深表遺憾八個字,可能最少救到股價!

但世界新聞報,以及梅鐸呢一役,證明靠玩獨家新聞賣紙,或吸觀眾,可以係玩火既遊戲!著左火,仲要卸膊,仲衰!!

沒有留言: