中國品牌

內地品牌災難,可能講得跨張。但內地體育品牌股洗倉下跌,亦唔應該視為個別事件。

因為內地體育品牌由低檔搞起模式,其他內地行業品牌一樣,今日體育唔牌出事,難保明日無第二個所謂品牌,係講認受性,如果將內地所有體育品牌標誌放埋一齊,唔俾名,到底認識幾多間呢?

即係,內地品牌之前一直話有內地市場優勢,到底係咪真呢?

講體育品牌,李寧係第一,由低檔做起,靠個人名聲,第一仗,搞掂。但要提升檔次,產品轉型,又普及,死症。

所以,如果問內地體育品牌股有無前景,你睇李寧有無心機搞就知,講熟體育,識運動用品市場,佢認二,無人認一。但依家,王子寧願做地產!

當然你可以爭辯「雞與雞蛋」問題,但問心,到底是先飛天再墜地,其實大家心裡有數。

內地人多,可能累死好多本來唔應該搞品牌既公司,出得嚟搞品牌,因為人多,起家唔難。

但對佢地嚟講,中國人,由窮變富,先係國產品牌最大敵人。

好一個汽車業,頭6個月,正當人人談及內地汽車業不景,對唔住,來路入口車繼續好賣。

不景,只係貨比貨同追求高品牌之下,內地品牌面對既不景。

瑞信證券形容得好,內地已經出現品牌危機。可能,好多正係先天不足,營養不良,但從好方面睇,體育品牌依家情況,愈嚴重,愈會觸發行業整固,洗牌由頭玩過。

整固,少一個對手,對內地品牌嚟講只係繼續養命。只要內地人繼續富起來,內地品牌命運只會相反更差。

南韓有三星,台灣有HTC,難道聯想部樂PHONE可以同人家三強鼎立嗎?

中國最大問題,亦可能反映部份企業家問題,就係短視,少研發,多抄襲。

如果相信靠換一個國際明星,賣幾個廣告,改個疑似國際品牌既標記,就係成功品牌,咁大學亦唔需要有市場學。

中國搞內需,要轉型,講左好多年。但有無諗過,一切要由品牌造起。第時如果內需市場搞起,國產品牌唔爭氣,鬼子佬名正言順可以打劫你!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)