咪大我


奧巴馬玩拍枱走人,係咪正如外界所諗,美國舉債上限談判無結果,處於僵局,激親呢個總統呢?

奧巴馬表面提高國債上限,放在連任之上,對共和黨部份議員行為,佢留底一句Don't call my Bluff、即係「咪大我」!

一句受夠,拍檯走人,咁,外界自然會怪罪於共和黨。

問題係,奧巴馬係咪有拍枱反面,無人知。共和黨、同民主黨白宮閉門會議後,版本相反。

更何況,共和黨係咪傻到,大限將至仲處處留難,甘願冒險呢?

到目前為止,奧巴馬將場戲,做到共和黨處處逼人,令舉債上限有機會不獲通過。事有巧合係,同佢份屬老友嘅巴菲特,近日不單開口力撐佢,而股神旗下穆迪,早唔出,遲唔出,敏感時期,就決定將美國評級列入檢討名單。

一於做到係債務上限搞唔到,美國會死,如果真係死,錯不在總統先生。

有無諗過,奧巴馬其實學緊,或者咁講,想重演克林頓喺九五年歷史。

當年,共和黨「金里奇」玩野,聯邦預算案不獲通過,政府關閉。但呢件事,反而成為當時已經醜聞多多嘅克林頓,成功連任契機。

薑愈老愈辣,共和黨議員「麥康奈」,眼見近日談判膠著,於是踢爆奧巴馬。提醒大家,其實舉債上限方案不獲通過,對奧巴馬連任仲有利,到時佢可以無限放大,話共和黨點衰點衰,主動權一切盡在手中。

呢個可能係「麥康奈」陰謀論,但奇就奇在,親民主黨嘅紐約時報,報道兩黨就國債上限談判時,語調亦有異常。

無攻擊共和黨之餘,仲處處流露維護之意。

根據紐約時報所講,共和黨明知問題重要性,一早已經內部謀對策。由拒絕讓步、到有計傾,甚至連最後絕招都諗埋。

共和黨條橋就係,故意推出反對提高國債上限議案,一旦通過,總統就可以運用權力否決,到時就變相將問題解決,同時間又唔會激化共和黨內部矛盾。

呢個聽落有啲古惑嘅方案,麥凱恩話相當好,民主黨內部亦認為,係無辦法之中辦法。

到底奧巴馬,最終目標,係咪借國債上限唔通過,曲線為連任造勢,唔敢講。

但肯定,國債上限通過,削減開支由四萬,變二萬五,到依家萬五億美金,一退再退,仲要係十年目標。可以說,祖國評級機構大公講得啱,舉債上限通過,先至要調低評級。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將