明日職場王

債王格羅斯金融時報揮筆,估唔到佢文筆有一手之餘,整篇文章,睇完令人有唔少啟發。
債王鴻文,表面係力數伯南克不是,話佢印鈔,話佢凍結利率,鬧佢可能OT2。其實,要鬧一早就有鬧過,為數亦唔少。債王犯不著浪廢時間,講一的大家都知嘅事。
債王真正帶出信息,係金融業已死,就算有幸生存,亦光輝日子不在。呢個,亦係不能否認事實。最簡單,金融機構從來係利用息差,大玩槓杆,但無論長息,短息都咁低。毫無槓杆可言,就連基本存貸業務亦好難做。
無槓杆,市場好難「發」大。長,短債息全數質低,做資金管理,資產調配,亦絕對大廢武功。槓杆,存貸,以至投資,三大環節通通唔掂,格羅
斯其實係想話俾全球央行行長,特別係伯南克聽,唔該俾條生路我行!
以前,金融係碗好飯。但既然,呢行業少則衰多幾年,大則要進行第三次革命。帶出問題,準備入大學嘅準社會棟樑,基於前途,唔讀金融,財經,可以揀邊科!!
千其唔好揀新聞系,因為唔符合新一代短視特性。亦切記唔好讀經濟,事關經濟學家經常被批評,只係識研究,或運用理論,用大堆博物館搵出嚟既圖表,去分析已經過去嘅除年舊年,再用除年舊年引證今時今日。但講到前贍性,從來係後知後覺。
既然唔想只係識吹水,扮代表。又無資格做醫生,大狀。金融業已死,但會計仍然都有可為。經濟差,多公司執笠,經濟好,多公司上市,會計點都有生意。有埋專業會計資格,完來行去銀行借錢,息都低的。
你又會問,會計太悶,想有前途,又唔想咁多人爭,仲有咩揀!其實有,真係有,全人類都要食,食品荒,環保污染影響食品供應鏈仍然持續,從呢方面諗,答案呼之欲出。
讀農業啦!十幾廿年嚟,呢方面人才斷層。只要研究到一、兩招,大搞有機菜、養健康豬,實發!故事講到尾,金融海嘯之後,唔好對行業再幻想,新一代準備做農夫啦!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)