自由去「死」?

克魯明專欄中,將佛利民FREE TO CHOOSE,改為FREE TO DIE。

佢唔係唔尊重大師,只係暗串政客水平。

事緣係一個電視節目中,主持問議員一個人成世唔買保險,突然發現身患重病,咁應該點?!

議員答,咁每個人有自由選擇權利,但克魯明就演釋為,每個人有自由選擇死亡權力。

其實,克魯明心目中想撐、係美國醫療改革,骨子裡係大政府主義既新凱恩斯主義信徒。

唔係批評克魯明,而係望政府打救,希望出現強而有力救世主,係依家西方主流憧憬。CNBC一篇文章,就提到依家經濟環境,金融市場混亂,令人懷念八十年代列根,同戴卓爾夫人。

人行政策委員李稻葵更直接,據佢所分析,依家國際複雜,千蒼百孔,比八十年代更差,所以要有一個比列根、戴卓爾更強既領袖出現。

的確,人生命將至,大禍臨頭通常都係訴諸神佛。其實同依家情況一樣,無論CNBC,定李稻葵都係錯。

因為,希望有「新列根」出現,係希望政府咩都唔做。相反,依家市場共識仍然係想出事時,有政府無限介入。更何況,有認識都知,列根任內八年,只理大政策,大原則,其餘佢咩都唔理。所以,佢任內寫俾夫人南茜既信,有增無減。

列根代表自由市場。金融海嘯三年,央行聯手干預有違自由市場,當然,危機出現政府不能坐視不理。但要問係,呢三年嚟,政府係咪做多左,又或者做衰左呢!!

呢個問題,可能永世無答案。而現實係,政府之前行為,已經建立左市場對政府會不斷出手不斷干預既預期。

而市場依家部份預期,亦已經去到政府無法承擔地步。

除非市場投降,或者政府突然強勢、果斷,否則呢場博奕會不斷繼續。金融市場會出現無間道式,三年、又三年,用太多三年都解決唔到,恐怕最終都不能回復原狀!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將