天真?

歐洲到底咩事。其實到依家都無人搞得清楚。
 
歐洲人整體仍然有錢,搞到咁大件事,講到底都係政府窮,大洗慣之錯。
 
所以今日歐洲,明日美國一定無錯,但市場唔睇得咁長遠。相對性效應下,美國成為最安全,美債成為歐債問題大贏家。
 
歐美評論太多有關歐債分析。金融時報主筆馬丁沃夫Martin Wolf,算寫得非常到題。
 
佢明確提到,令佢擔心歐債,唔係降級,違約,而係意大利都有官員私底下話想退出歐元區。
 
歐洲可以點收科? 強而有力應對,但整個歐元區政府都唔係強勢。反而馬丁建議夠新鮮,就係德國,甚至荷蘭,奧地利都齊齊退出歐元,咁問題先有曙光。
 
而目前既選擇只有兩個,一個係歐洲央行向頻臨破產既政府同金融機構,提供無限量既流動性,另一個選擇都係要提供無限量流動性,但德國就會脫離歐元區,最終令匯率波動、出口大跌,並撤底摧毀過去兩代人重建歐洲既努力。
 
馬丁沃夫話,無一個領導人願意面臨呢一種選擇,但默克爾而家喺時候需要作出勇敢決擇。
 
馬丁見解唔係天馬行空,而係暗串默克爾大勢而去。默克爾撐希臘言論,表面係正面信息,但根根本本,就係講俾部下聽,警告佢地唔好再亂發言。
 
由此可見,根本整個德國政府,嚴重分歧已經到左白熱化。
 
再將馬丁嘅分析引伸,事到如今,不論係默克爾落台,定係德國退出,總之無一個龍頭阻頭所勢,歐元區先可以去得更加放。
 
遺憾係,少至德國內部,大至歐元區各首腦,都有諗法,似乎任何歐洲官員言論都不能盡信。
 
好似歐盟巴羅佐,公開話研究歐元債券方案,市場信佢就會係太天真。
 
因為巴羅佐一直主張無止境拯救,同德國立場唔一樣。
 
巴羅佐言論唔應該認真,但歐洲希望中國做救世主亦太過天真,反映歐洲已經去到望天打掛情況。如果不斷拖,全球市場會活喺傳聞,同憧憬之下。咁既不如早啲任由股市大跌算!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將