超級瑪利奧

公認係傳統鷹派,上場第三日,德拉吉第一個公開動作、係減息。

歐洲央行成員一致通過,指標利率減四分一厘,落到1點25厘,係09年5月以嚟首次減息。

經濟學家表揚係「果斷」、「領先形勢」,更令市場意外、今次減息決定係一致性,包括德國央行行長同委員「史塔克」都無反對減息、反映鴿派勢力抬頭。

雖然目前歐元區通脹率係三年新高,不過德拉吉話,出年就回落到低過百分之二,睇唔到有通縮風險。

利率期貨顯示、十二月歐央行會繼續減息,即係一次過推翻前任行長特里謝既加息決定。

更爭議性問題係歐央行會唔會學聯儲局、開動印鈔機做QE?

歐央行已經累積動用左一千七百億歐元、買入有財政問題既歐債,其中為左救區內第三大經濟體系,八月以來就買左七百億歐元既意大利二手國債,佔發行量達百分之六。

如果不是有歐央行出手,恐怕意大利債息早就不止六厘水平,與目前希臘的兩年債息一百厘肯定有得「揮」!

作為前任意大利央行行長、德拉吉並無避嫌,佢話就算歐洲穩定金融機制成立後,都唔等於歐央行唔可以繼續買債,但重申有關措施只係過渡安排。

此話應理解為德拉吉係為自己保持「彈性」,彭博更形容佢似伯南克多過特里謝。

華爾街日報就話,德拉吉既行動已經證明前任特里謝係加錯息,但今次U-TURN 轉軚、並唔能夠一次過解決晒所有問題。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)