國際化

美國人政治技巧高,但智慧好多時,只係一般貨識。甚至連小朋友都不如。

喺人民幣議題上,就可見一班!!

奧巴馬總統踏入今年起,四出做路演,主題係人民幣升值不足,中國玩弄機制。

但同一時間,美國國會又發報告,話人民幣國際化係危害美國利益。兩者,係咪自相矛盾呢?

對美國嚟講,當然無啦。佢地心入面只係想,既要馬兒好、又要馬兒不吃草。

弊在連兩大美國智囊機構亦有保留。

董事成員包括前聯儲局主席沃爾克,前財長奧尼爾既「彼得森國際經濟研究所」IIE,今個星期發表既報告就指,人民幣對主要貿易夥伴既一籃子貨幣匯率低估既程度,已經由年初一成六,改善到最近既一成一。

而另一個由一批美國商界為主既保守派、成立既智囊機「傳統基金會」更直指,批評人民幣有欠理據。

佢地表明美國政界連番逼使人民幣升值,目的係想中國有過激反應,之後將責任推向中方。

人民幣問題上,顯然美國既要人民幣加快升值,又唔願意見到人民幣地位提升。你話,中國會唔會上當!!

人民幣係咪被低估,人民幣大幅升值、貿易伙伴又係咪得益,從來係一個雞先、定旦先既問題。

如果根據高盛奧尼爾計算,答案係否定。中國可能受圍攻,要再盤算之後,先至還拖,就算要還拖,中國亦有大條理由。

首先,中國仲係世界工廠,大幅升值,貿易對手進口成本大減。其次,今年第三季起,區內貨幣開始玩貶值,中國仲未加入貶值潮,已經算有義氣!

如果睇區內貨幣今年嚟兌美元表現,新加坡,南韓,印度都要跌,印度貨幣仲要跌近一成二。唯獨人民幣,其實係區內升幅最大既主要貨幣,升左近百分之四。係跑唔贏到日本。

美國咪就想中國跑贏日本,行番當日廣場之路。但有日本失敗例子在先,中國豈會上當??

人民幣升值幅度,我地影響唔到,反而擔心人民幣國際化,有無中央心目中部署咁順理呢?

的確,花旗大軍壓境,部份國家可能臣服、君不見金磚國都出現兄弟相殘局面?

最大問題係,環球多事,美元一日相對較強,而且一日顯示相對重要地位。人民幣國際化呢場球賽,可能又打加時。所以,美元突然轉強,實在有其原因。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)