一個都不能少?

今周炒股真係要睇著一班政客來做人。

一時話希臘邊個邊個上台、就炒高幾百點。

到意大利先搞鬼,先傳貝盧斯科尼下台、股市可以先升幾百,到之後一日相同借口,居然又急插一千點,真係比啲政客玩死!

最新發展似乎係有穩定跡象,為免局勢失控、消息話「貝盧斯科尼」最終亦同意、支持由前歐盟競爭事務專員、意大利經濟學家「蒙蒂 」領導過渡政府、預料佢會更嚴格執行削赤措施。

同時令市場緊張氣氛紓緩、係意大利拍賣50億歐元十年國債反應。

雖然中標息率升至6點087厘,係97年9月以嚟最高。不過債券拍賣反應比預期好、有近兩倍認購額。

認購反應唔錯、部分原因可能來自歐央行支持。

雖然佢地唔可以直接買入一級市場國債、但交易商話,見到歐洲央行再入市買入意大利同西班牙債券,令意大利十年債息由星期三最高嘅7厘半,回落到七厘樓下。

摩通統計過、近日歐央行買入歐洲國家同銀行發行既債券總額,多達九千七百億歐元,佔左總發行額一萬一千億歐元既八成八,同推行量化寬鬆無咩分別。

經濟學人今期就以貝盧斯科尼、在一眾意大利文藝復興人物中「姿姿整整」來做封面,文中猛力批評「貝盧斯科尼」係一手催毀歐元既人,只有佢盡快落台,意大利先有一絲希望。

對於新組成既過渡政府,經濟學人可能因為蒙蒂的經濟學家身分而極受落,認同以民間財富高達九萬億歐元,係國債接近五倍,加上當地無樓市泡沬同銀行危機,佢地相信由蒙蒂領導既政府、係有能力同決心處理問題。

經濟學人話,只有拯救意大利,先可以保得著歐元。

因此歐央行必須承擔責任,無限量購入歐元區國家發行既債券,而作為德國同法國元首、默克爾同薩爾科齊,亦應該表達支持整個歐元區既決心。

相同睇法都有末日博士魯賓尼話,佢話如果歐央行再唔出手,意大利脫離歐元區既日子、已經係「指日可待」。

不過話說回來,如果黃金戰士潘國光無錯,到歐央行真係印鈔之日,就是德國離開歐元之時,屆時希望不是另一個末日開始!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將